تاريخ انتشار :چهارشنبه 13 ژانویه 2016.::. ساعت : 10:22 ب.ظ
فاقدديدگاه

شخصیت‌تان را از شکل انگشتان‌تان بشناسید

در شکل زیر، سه دست مختلف می‌بینید که با حروف انگلیسی B،A و C نشان داده شده‌اند. در هر یک از این سه دست، طول انگشتان انگشتری، وسط و اشاره با هم متفاوت هستند (یا بعضا برابر نیز هستند).

دست چپ‌تان را بالا بگیرید و ببینید کدام‌یک از این دست‌ها بیش‌تر شبیه دستان شما است، و از روی آن شخصیت‌تان بشناسید.

 32317_944
A ) شخصیت جذاب ولی واقع‌بین و عمل‌گرا
این شخصیت من است! آدم‌هایی که انگشت انگشتری‌شان از انگشت اشاره‌شان بلندتر است، بدون مبالغه، جذاب و اغواکننده هستند. افرادی از این دست به راحتی در هر شرایطی می‌توانند دیگران را با حرف‌های‌شان قانع کنند. به علاوه، آنها پرخاش‌گر و در حل مشکلات جزء بهترین‌ها هستند. آنها به شکل باورنکردنی مهربان هستند و اغلب می‌توانند دانشمند، مهندس و سرباز باشند؛ و استاد حل جدول کلمات متقاطع نیز هستند.
 
B ) با اعتماد به نفس و آچار فرانسه
آدم‌هایی که انگشتر انگشتری‌شان از انگشت اشاره‌شان کوتاه‌تر است، با اعتماد به نفس و آچار فرانسه هستند. آنها عاشق تنهایی هستند تا بتوانند کارهای مورد نیازشان را به صورت کامل انجام دهند، البته این عشق به تنهایی لزوما به معنی درون‌گرا بودن‌شان نیست. آنها به شدت هدف‌محور هستند و دوست ندارند کسی مزاحم‌شان شود. آنها از آن‌چه هستند راضی‌اند ولی اغلب تشنه‌ی بیش‌تر از این‌ها نیز هستند.
 
C ) طرفدار صلح
این دسته از افراد عاشق صلح هستند و از بروز هرگونه اختلاف و کشمکشی جلوگیری می‌کنند. آدم‌هایی که طول انگشتان انگشتری و اشاره‌شان با هم برابر است، زندگی سازمان‌یافته‌ای دارند و هیچ چیز را به اندازه‌ی داشتن روابط مثبت با دیگران دوست ندارند. آنها به ارتباطات‌شان وفادار، حساس و دوستان مهربانی هستند، ولی مواظب باشید: این افراد دارای هسته‌ی آتشینی هستند که نباید در فعالیت‌های روزانه‌ی عادی آن را سرکوب کنند، که اگر آزاد شود می‌تواند بسیار خطرناک باشد. آنها طرفدار صلح هستند، ولی لطفا در تضاد با منافع‌شان قرار نگیرید.

منبع: مجله بازده

نظرات بسته شده است.