تاريخ انتشار :یکشنبه 10 ژانویه 2016.::. ساعت : 2:34 ب.ظ
فاقدديدگاه

کشف 3 کیلو تریاک از معده 2 زن در اتوبوس!

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود از کشف سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از معده دو زن مسافر اتوبوس خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «غلامرضا کاظم‌زاده» با اعلام این خبر اظهار کرد: مأموران ایست و بازرسی شهید نوری شاهرود با دستگیری چهار قاچاقچی مواد مخدر، دو کیلو و 920 گرم تریاک را از معده دو زن مسافر اتوبوس کشف کردند.

وی، با اشاره به توقف یک اتوبوس اسکانیا در محور «تهران – مشهد» از سوی مأموران ایست و بازرسی شهید نوری شاهرود، خاطرنشان کرد: اظهارات ضد و نقیض یکی از مسافران اتوبوس که زنی 54 ساله بود ظن مأموران انتظامی را برانگیخت.

فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود از کشف یک کیلو و 190 گرم مواد مخدر از کیف‌دستی زن مسافر که در زیر صندلی مخفی کرده بود، خبر داد و گفت: در بررسی لیست مسافران اتوبوس مشخص شد دو مرد و یک زن دیگر نیز همسفر این زن هستند.

کاظم‌زاده، از انتقال متهمان به پاسگاه پلیس خبر داد و گفت: در ادامه بازرسی 440 گرم تریاک دیگر نیز از وسائل یکی دیگر از متهمان کشف شد.

وی با اشاره به نحوه بسته‌بندی مواد مخدر و جاسازی آن‌ها، گفت: دو متهم زن برای بررسی بیشتر به بیمارستانی در شاهرود منتقل شدند که با هماهنگی دستگاه قضایی و انجام اقدامات تخصصی و بهداشتی یک کیلو و 250 گرم از معده یکی از متهمان و 40 گرم از معده متهم دیگر کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع دو کیلو 920 گرم از معده دو زن مسافر کشف و علاوه‌بر این دو زن، دو مرد همراه آنان نیز دستگیر شدند.

نظرات بسته شده است.