تاريخ انتشار :سه‌شنبه 24 نوامبر 2015.::. ساعت : 10:55 ب.ظ
فاقدديدگاه

حضور ایتالیایی‌ها در منطقه آزاد ارس

این گروه متشکل از نمایندگان بانک های ایتالیایی، صنایع سنگین، پتروشیمی، نفت، دکوراسیون، معماری، پزشکی و لوازم جراحی بود که ضمن بازدید از صنایع ارس، در نشست مشترک با مدیرعامل سازمان این منطقه، گفت‌وگو کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در جمع تجار و فعالان اقتصادی ایتالیا مزیت های اقتصادی و رقابتی و فرصت های سرمایه گذاری ارس را تشریح کرد.

محسن خادم عرب باغی با بیان اینکه ارس در موقعیت ویژه ای برای رونق تجارت بین المللی قرار دارد، گفت: ایتالیا در طراحی و معماری شهری پیشرو بوده و زمینه حضور در ایران و ارس فراهم است.

عرب باغی اضافه کرد: یکی از نیازهای وارداتی ایران، تجهزات پزشکی است و سرمایه گذاران ایتالیایی می توانند در همه عرصه های اقتصادی و در این زمینه در ارس سرمایه گذاری کنند.

ارس

 

 

به گزارش ایسنا، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به سرمایه گذاری های انجام گرفته در حوزه های گردشگری و صنعت در ارس اشاره کرد و گفت: طی دو سال اخیر سرمایه گذاری های خوبی برای مرمت بناهای تاریخی و جذب گردشگران ایرانی و خارجی انجام شده است. همچنین ارس به عنوان صنعتی ترین منطقه آزاد ایران مطرح بوده و برای سرمایه گذاری های صادرات محور در حوزه صنعت حمایت جدی انجام می دهیم.

نظرات بسته شده است.