تاريخ انتشار :سه‌شنبه 17 نوامبر 2015.::. ساعت : 4:07 ب.ظ
فاقدديدگاه

قیاسی امام جمعه بیله‌سوار بیان کرد: توسعه فعالیت‌های کتابخانه‌ای زمینه‌ساز رشد آگاهی‌های عمومی

به گزارش پایگاه شهریمیز به نقل از فارس  از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی صبح امروز در دیدار با کتابداران شهرستان بیله‌سوار که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد با تقدیر از فعالیت‌های طلایه‌داران عرصه کتاب و کتابخوانی توسعه فعالیت‌های کتابخانه‌ای را زمینه‌ساز رشد آگاهی‌های عمومی و نهادینه شدن فرهنگ خردورزی اعلام کرد.

وی کتاب را بهترین دوست انسان و سفارش اکید اسلام اعلام کرد و گفت: قرآن کریم در جای جای مطالب خود بر فریضه علم‌اندوزی و آگاهی تاکید دارد.

 همچنین طی مراسمی تجلیل از کتابداران و ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام قیاسی امام جمعه بیله‌سوار، ابراهیمی معاون فرماندار این شهرستان و جعفر نوع‌خواه معاون مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برگزار شد از کتابداران، کتابخوانان و یاوران کتابخانه‌های عمومی شهرستان بیله‌سوار تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در شهرستان نمین نیز کتابداران با حضور در گلزار مطهر شهدا، با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

کتابداران نمینی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان نمین از رهنمودهای وی در ترویج فرهنگ کتابخوانی بهره‌مند شدند.

در این دیدار امام جمعه شهرستان نمین هم‌اندیشی با اهالی کتاب و کتابداران را راهگشای بسیاری از مشکلات فرهنگی اعلام کرد و از کتابداران خواست تا در هم‌اندیشی برای رفع معضلات فرهنگی مشارکت کنند.

حجت‌الاسلام یوسف‌زاده تصریح کرد: کتابداران پیشتازان عرصه ترویج فرهنگ مطالعه هستند اما نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی نیاز به عزم عمومی و همکاری و تعامل همه ارگان‌ها دارد.

 

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.