تاريخ انتشار :دوشنبه 2 نوامبر 2015.::. ساعت : 8:31 ب.ظ
فاقدديدگاه

اخذ موافقت رئیس مجلس برای طرح منطقه آزاد تجاری اردبیل با اولویت در مجلس

حجت‌الاسلام حبیب برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: در جلسه‌ای که بنده به همراه حجت‌الاسلام موسوی نماینده گرمی و کمال‌الدین پیرمؤذن نماینده اردبیل با رئیس مجلس داشتیم، موافقت وی را برای مطرح کردن لایحه منطقه آزاد تجاری استان اردبیل با اولویت در مجلس دریافت کردیم که امیدواریم هفته آینده این لایحه با فوریت در مجلس مطرح شود.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان آبان ماه تمام مراحل تصویب منطقه آزاد تجاری استان اردبیل هم در مجلس و به دنبال آن در شورای نگهبان به تصویب نهایی رسیده و زمینه اجرایی شدن این لایحه بعد از ابلاغ دولت در سه ماهه پایانی سال 94 فراهم آید.

رئیس مجمع نمایندگان استان گفت: ما تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا در اولین فرصت این منطقه آزاد تجاری را که نتایج خوبی نیز به همراه دارد، به تصویب رسانده و زمینه اجرایی شدن آن را فراهم کنیم.

برومند مزایای منطقه آزاد تجاری را در شمال استان و به تبع آن تأثیرگذاریش در سایر مناطق یادآور شد و افزود: تبدیل شمال استان به منطقه آزاد تجاری تحول عمیقی را در معیشت و زندگی مردم از یک طرف و ارتقاء جایگاه اقتصادی و کشاورزی منطقه مغان فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: امیدواریم با تصویب نهایی و ابلاغ این مصوبه از سوی دولت به دستگاه‌های اجرایی استان هر چه سریع‌تر زمینه و بستری فراهم آید تا بتوانیم بیش از گذشته اهداف و برنامه‌ریزی‌هایمان را تحقق و عینیت ببخشیم.

 

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.