تاريخ انتشار :سه‌شنبه 27 اکتبر 2015.::. ساعت : 12:09 ق.ظ
فاقدديدگاه

مسئولان اجرایی در صورت مشاهده هرگونه شبهه‌افکنی و زیر سئوال بردن غیرمنصفانه خدمات دولت از سوی هر یک از کاندیداها با پاسخگویی دقیق و متین به افکار عمومی، این قبیل رفتارهای نادرست را خنثی کنند

طاهر شریفی عصر امروز در نشست اعضای ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: این جای تأسف است که عده‌ای در آستانه انتخابات سعی می‌کنند به صورت غیرواقعی و ناجوانمردانه خدمات دولت را زیر سئوال برده و به نوعی برای خود فضای انتخاباتی درست کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری سالم و قانونی انتخابات آتی، رسالت بزرگ همه ماست و در این راستا فرمانداران و بخشداران استان با بهره‌گیری حداکثری از توان مردم و رصد دقیق فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداها برای ایجاد فضای پرشور انتخاباتی اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت: فرمانداران و بخشداران با حضور مستمر در بین مردم از سوء‌استفاده‌های احتمالی و تبلیغاتی برخی افراد در این عرصه جلوگیری کنند.

شریفی افزود: نمایندگان فعلی حوزه‌های انتخابیه استان به موجب قانون تا آخرین روز مسئولیت در مجلس شورای اسلامی نماینده همه ما هستند و لازم است در پیگیری مسائل استان و در راستای مصالح مردم همکاری‌های لازم با آنها انجام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: بنابراین مسئولان اجرایی هر یک از شهرستان‌ها در صورت مشاهده هرگونه شبهه‌افکنی و زیر سئوال بردن غیرمنصفانه خدمات دولت از سوی هر یک از کاندیداها با پاسخگویی دقیق و متین به افکار عمومی، این قبیل رفتارهای نادرست را خنثی کنند

 

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.