تاريخ انتشار :چهارشنبه 7 اکتبر 2015.::. ساعت : 11:20 ب.ظ
فاقدديدگاه

فرماندار نمین: کمیته کارشناسی نظارت بر عملکرد نانوایان در نمین راه‌اندازی شد

فرهاد عبدالعلی‌پور صبح امروز در جلسه شورای آرد و نان شهرستان نمین اظهار داشت: با توجه به اینکه در شهرستان نمین تعداد نانوایی‌ها زیاد بوده ضروری است تا به منظور ارائه خدمات کیفی این نانوایی‌های در شهرستان میزان نظارت‌ها و بازرسی ها بر نحوه عملکرد آنها افزایش یابد.

وی جلوگیری از حیف و میل نان در اثر بی‌کیفتی آن و جلب رضایت اهالی  شهرستان را از کیفیت نان تولیدی ضروری دانست و افزود:‌ برای رسیدن به این مهم و افزایش کیفیت نان و رضایت مردم کمیته کارشناسی نظارت بر عملکرد نانوایان، متشکل از نمایندگان فرمانداری، تعزیرات ، شبکه بهداشت، اتحادیه نانوایان و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تشکیل شد.

فرماندار شهرستان نمین گفت: این کمیته به صورت مستمر به نحوه پخت نانوایان نظارت و در کنار تشکیل جلسه در هر 15 روز تمامی امور مربوط به نانوایان را در این جلسه طرح و تصمیمات لازم را اتخاذ و به فرمانداری منعکس خواهند کرد که از تخلفات در این حوزه کاسته شده و بر کیفیت خدمات اضافه شود.

عبدالعلی‌پور تشکیل منظم و ماهانه جلسه شورای آرد و نان را ضروری و مهم دانست و بیان کرد: برگزاری دوره‌های آموزش پخت نان برای نانوایان یکی از موثرترین راه‌های ارتقای کیفیت نان استحصالی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به تجربه خوب ایجاد نانوایی چندمنظوره در ارتقای کیفیت نان تولیدی تصریح کرد: فرمانداری حمایت همه‌جانبه‌ای را از متصدیان نانواهایی که امکان ایجاد نانوایی چندمنظوره را دارند، به عمل می‌آورد.

فرماندار شهرستان نمین اظهار کرد: نانوایانی که کیفیت پخت نان را ارتقا داده و رضایت اهالی و مسئولان را فراهم کنند به طریق مقتضی مورد تشویق قرار گرفته و متصدیانی که در این امر تخلف کنند تنبیه و در صورت تکرار لغو پروانه خواهند شد.

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.