تاريخ انتشار :چهارشنبه 7 اکتبر 2015.::. ساعت : 12:54 ق.ظ
فاقدديدگاه

اکیپ‌های نظارتی بر کشتار غیرمجاز دام و طیور در پارس‌آباد راه‌اندازی شود

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: به منظور جلوگیری از تخلفات در کشتار دام در شهرستان ضروری است تا اکیپ‌های نظارتی بر کشتار غیرمجاز دام و طیور در پارس‌آباد راه‌اندازی شود.

به گزارش شهریمیز، مهدی احمدی عصر امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات جلوگیری از کشتار غیرمجاز دام و طیور در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت:‌ سلامت جامعه یکی از مهمترین اولویت‌های کاری دولت یازدهم بوده که در این راستا اقدامات مناسبی از آغاز کار دولت انجام شده است.

وی با بیان اینکه کشتار غیرمجاز دام و طیور می‌تواند یکی از بزرگترین تهدیدات برای سلامت عمومی جامعه باشد، افزود: از اولویت‌های مهم در زمینه سلامت جامعه ساماندهی کشتار دام و طیور است که در این زمینه بایستی با قاطعیت تمام و با برنامه‌ریزی دقیق عمل کرد.

احمدی با تاکید بر رعایت قوانین صنفی از اتاق اصناف و شهرداری و دهیاری ها و مدیریت بهداشت و درمان تصریح کرد: انتظار می‌رود نظارت دقیق و برخورد با متخلفان صنفی و تداخل در فعالیت‌های صنفی  موجود در قصابی‌ها، کبابی‌ها و صنوفی که موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و در مسیر عبور و رفت آمد خلل ایجاد کرده و سد معبر ایجاد کرده‌اند انجام شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نظارت بر فعالیت میدان و کشتارگاه صنعتی دام را ضروری دانست و خواستار اطلاع‌رسانی و آموزش قصابان و واحدهای صنفی موجود توسط متولیان صنفی و هماهنگی لازم با بخشدران و تشکیل اکیپ مشترک نظارتی متشکل از نمایندگان ادارات حاضر برای حسن انجام امور و ساماندهی و رفع مشکل  شد.

وی گفت:‌ کشتار غیرمجاز دام و طیور می‌تواند تبعات بسیار منفی را به همراه داشته و سلامت مردم را تهدید کند که با توجه به این امر تلاش می‌کنیم تا با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم زمینه این گونه تخلفات را در سطح شهرستان از بین برده و سلامت هر چه بیشتر مردم را تضمین و تامین کنیم. / تسنیم

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.