تاريخ انتشار :دوشنبه 28 سپتامبر 2015.::. ساعت : 10:51 ب.ظ
فاقدديدگاه

خانه احزاب در اردبیل راه‌اندازی می‌شود‌

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل گفت:‌ با توجه به تاسیس و راه‌اندازی خانه احزاب در کشور، به‌زودی با ابلاغ وزارت کشور، خانه احزاب در استان اردبیل نیز راه‌اندازی می‌شود.

ماریا موسوی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک احزاب وتشکل های سیاسی استان اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 36 حزب و تشکل سیاسی دارای مجوز فعالیت وجود دارد که در این حوزه فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت احزاب و تشکل‌های سیاسی فعال در استان اردبیل گفت: از 36 حزب مجوزدار در استان 33 حزب در شهرستان اردبیل، یک حزب در شهرستان پارس‌آباد‌، یک حزب در شهرستان مشگین شهر و یک حزب نیز در شهرستان خلخال فعالیت  می‌کنند.

موسوی افزود: با توجه به تاسیس و راه‌اندازی خانه احزاب در کشور،  به زودی با ابلاغ  وزارت کشور، خانه احزاب در استان اردبیل  نیز راه‌اندازی می‌شود که این امر می‌تواند تاثیر بسزایی در پویایی فعالیت‌های احزاب مختلف در سطح استان داشته باشد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل با بیان اینکه احزاب و تشکل‌ها جزو نخبگان سیاسی جامعه  هستند، نقش آنان را در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها و ایجاد فضای بانشاط سیاسی در برگزاری انتخابات آتی مهم ارزیابی کرد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های موثر و سالم احزاب و تشکل‌‌های سیاسی در سطح استان می‌تواند توسعه هر چه بیشتر را برای استان با ارائه ایده‌ها و نقطه‌نظرات موثر و سازنده داشته باشد که امیدواریم این امر در استان اردبیل تحقق یابد.

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.