تاريخ انتشار :شنبه 26 سپتامبر 2015.::. ساعت : 10:36 ب.ظ
فاقدديدگاه

انتقاد شدید امام جمعه از وعده های تو خالی مسوولان برای افتتاح فرودگاه پارس آباد مغان

حجت‌الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به سالروز شکست حصر آبادان در پنجم مهر ماه، یکی از مهم‌ترین خصوصیات این عملیات را وحدت نیروهای سپاه و ارتش در عمل دانست و گفت: سپاه و ارتش یک رنگی و اتحاد خود را در جریان این عملیات ثابت کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه حادثه غم انگیز و خونین منا، جهان اسلام و کشور ما را در غم فرو برد، اظهار داشت: بر اثر مدیریت غلط و اقدامات ناشایست آل سعود، بیش از هزار نفر از مسلمانان و زائرین خانه خدا در روز عید قربان جان خود را از دست دادند که در این میان بیش از ۱۳۱ تن از هموطنان ما نیز جان باختند.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید اداره حرم شریفین را از دست آل سعود خارج کنند، گفت: ما ضمن محکوم کردن ضعف مدیریت و بی کفایتی مسئولان عربستان در این نوع حوادث مکرر از کشور های اسلامی می خواهیم برای اداره مراسم حج شورای بین المللی مرکب از تمام کشور های اسلامی تشکیل و امور حج را در دست گیرند و اجازه ادامه این بی کفایتی را به حکام آل سعود ندهند.

رشادی در ادامه سخنان خود از تعطیلی ۵۰ کارخانه تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان پارس آباد انتقاد کرد و گفت: به جای آن که مسئولان استان تدبیری برای اشتغال جوانان و رونق فعالیت‌های اقتصادی، صنعتی و تولیدی این شهرستان بیندیشند، ما شاهد تعطیلی بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان پارس آباد هستیم به طوری که از ۵۳ کارخانه در این شهرستان تنها ۳ کارخانه که آنهم در یک فصول معین کار می کنند فعال بوده و بقیه تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در استان برخی افراد مدیرکل شده اند که حتی سر از رشته مدیریت هم درنمی آورند، تصریح کرد: در نتیجه همین بی کفایتی مسوولان ما با یک شرایط بحرانی  در فعالیت این واحدها روبه‌رو هستیم به گونه ای که بخش مهمی از کارخانجات و واحدهای تولیدی شهرستان پارس آباد تعطیل و یا به حالت راکد درآمده‌اند.

خطیب نمازجمعه پارس آباد، همچنین از وعده های توخالی مسوولان در افتتاح فرودگاه این شهرستان که قرار بود در شهریورماه ۹۴ به بهره برداری برسد انتقاد کرد و افزود: در حالی که فرودگاه شهرستان پارس آباد مغان بعد از چندین سال تعطیلی قرار بود تا پایان شهریور ماه امسال افتتاح شود اما باز هم وعده های مسوولان استان به رغم وعده های داده شده محقق نشد.

رشادی با اشاره به نقش موثر این فرودگاه در رفاه و آسایش شهروندان و گسترش همه جانبه دشت مغان، خواستار از سرگیری پروازهای آن شد و گفت: این فرودگاه علاوه بر تاثیرگذاری در روند عمران و آبادانی و توسعه شهرستان پارس آباد و مناطق همجوار، در تاسیس و شکل گیری شرکت های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس و نیز رشد و عمران شهرستان مرزی پارس آباد مغان نقش بی بدیلی داشته است.

امام جمعه پارس آباد بیان کرد: در صورت بی توجهی مسوولان استانی نسبت به شهرستان پارس آباد، طی نامه ای مراتب اعتراض و صدای مردم این منطقه مرزی را به رهبر معظم انقلاب خواهیم رساند.

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.