تاريخ انتشار :چهارشنبه 23 سپتامبر 2015.::. ساعت : 3:31 ب.ظ
فاقدديدگاه

اولین نمایشگاه و فروشگاه البسه عفاف و حجاب در پارس آباد افتتاح شد

اولين نمايشگاه و فروشگاه حجاب «تسنيم» با هدف تامین و گسترش فرهنگ ناب حجاب و عفاف روز سه شنبه با حضور فرماندار و جمعي از اعضاي شوراي تامين پارس آباد در اول خيابان كشاورز اين شهر افتتاح شد.

فرماندار پارس آباد در مراسم افتتاح اين فروشگاه، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف را از سیاست های اصلی و اولویت های کاری مسوولان فرهنگي دانست و گفت:  این حرکت، یک حرکت خوب و قابل تقدیر است که به ترویج فرهنگ حجاب کمک می‌کند و باعث می‌شود بانوان محجبه نیز از البسه متنوع استفاده کنند.

مهدي احمدي با بيان اينكه اين فروشگاه با سرمایه‌گذاری شخصي و 60 ميليون توماني ‘ولي شجاعي’ مدير موسسه قرآني تسنيم، در راستاي ترويج البسه اسلامي راه اندازي شده است، افزود: به دلیل مشکل فروش و عرضه محصولات حجاب که در طول سال مخاطبان با آن مواجه هستند، اين فروشگاه با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد پارس آباد برای رفع نیازهای مخاطبان فعاليتش را آغاز كرده  است.

فرماندار پارس آباد اشاره به اينكه با ایجاد تنوع در البسه، باید به فقه اسلامی نیز توجه شود تا اصل حجاب در کنار تنوع حفظ شود، تصريح كرد: برگزاری این نمایشگاه با چنین رویکردی بسیار جای خرسندی دارد، چرا که پرداختن به مسئله عفاف و حجاب در جامعه تا حدودی مغفول مانده است.

به گزارش آران مغان، فروشگاه حجاب و عفاف با هدف تامين البسه اسلامي با ارائه انواع ملزومات چادر، روسری، شال و سایر البسه عفاف بانوان و تامين البسه يكپارچه بانوان شاغل در دستگاههاي اجرايي، دانشگاهها و مدارس به منظور تحكيم بينان خانواده راه اندازي شده است.

نظرات بسته شده است.