تاريخ انتشار :یکشنبه 9 ژوئن 2013.::. ساعت : 4:15 ب.ظ
فاقدديدگاه

المانیتور: حسن روحانی ایرانیان را سورپرایز کرد

rohanyآفتاب:المانیتور با بیان این جمله ادامه می دهد: روحانی با بازخوانی شعر مهدی اخوان ثالت گفت: ما در زمستان، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستیم و هوا بس ناجوانمردانه سرد است .

در 30 دقیقه ای که برای هر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایران در نظر گرفته شده، روحانی که نسبت به دیگران از شهرت کمتری برخوردار است نمایش قدرتمندی از خود نشان داد.

بیوگرافی و سوابق سنگین، مهم و البته پشت پرده ی او هم در این مستند پخش شد.

این روحانی از همان ناحیه و طیف متعادلینی می اید که ایت الله هاشمی رفسنجانی نمایندگی آن در جامعه محسوب می شود.

مبارزات انتخاباتی حسن روحانی طی هفته ی گذشته شتاب پیدا کرده و رسانه ها می گویند که چندین روز تا حمایت و اجماع کامل اصلاح طلبان بر او که می تواند تعداد قابل توجهی از ارا را به او اختصاص دهد باقی مانده است.

حسن روحانی بسیاری از ایرانیان را با مصاحبه ی تلویزیونی تهاجمی اش در دفاع از عملکرد هسته ای خود در دوران خاتمی رئیس جمهور سابق ایران سورپرایز و غافلگیر کرد.

او همچنین در حال جذب ارای اصولگرایان میانه رو هم هست.

مستند روحانی مبارزات انتخاباتی او را قدری جلو انداخت و این سئوال را در ذهن بسیاری از ایرانیان به وجود آورد: ایا ممکن است اصلاح طلبان شانس پیروزی داشته باشند؟

این مستند باعث شد که بسیاری از جوانان تهران که می گفتند، معمولا تلویزیون مشاهده نمی کنند دوباره پای تلویزیون بنشاند.

یکی از بینندگان مستند حسن روحانی گفت: قبل از مشاهده مستند، فکر می کردم حسن روحانی آدم مهمی نیست. اما حالا می بینم که او برای ایران در دراز مدت سودمند و مفید واقع خواهد شد.

بیننده دیگری گفت: سوابق او خیلی جالب تر از انچه فکر می کردم بود.

برای نخستین بار بود که اکثر ایرانیان از سابقه ی افتخار امیز روحانی در جنگ به عنوان دست راست فرمانده جنگ و متحد فعلی سیاسی اش رفسنجانی آگاه می شدند.

در بخشی از مستند او با اشاره به برخی تهمت ها طی این 8 سال می گوید، زمانی که به آن فکر می کنم، قلبم آتش می گیرد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب،در این مستند فیلمی از روسای جمهور سابق یعنی خاتمی و هاشمی در تمجید از ذهن استراتژیک حسن روحانی و نقش فعالش در پایان دادن به جنگ پخش شد.

نظرات بسته شده است.