تاريخ انتشار :جمعه 4 سپتامبر 2015.::. ساعت : 12:39 ق.ظ
فاقدديدگاه

نخستين کارگاه داستان نویسی در شهرستان پارس آباد كليد خورد

نخستین کارگاه استاندارد داستان نویسی در پارس آباد مغان از امروز به مدت سه روز با شركت هنرجوياني از شهرهاي پارس آباد و بيله سوار آغاز به كار كرد.

به گزارش شهریمیز یوسف روزگاری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد در اين باره گفت: کارگاه داستان نویسی برای رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان از صبح امروز (پنجشنبه) تا 14 شهریور ماه جاري در سالن اجتماعات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد پذیرای علاقمندان می باشد.

وي هدف از برگزاری این کارگاه را شناسایی استعدادهای داستان نویسی در این منطقه عنوان کرد و افزود: تلاش مي كنيم در گام نخست با شناسایی استعدادهای بالقوه داستان نویسی دراین شهرستان و تقویت و حمایت از این استعدادها در آینده ای نزدیک دست به انتشار آثار تولید شده توسط این هنرمندان بزنیم.

روزگاری با بیان اینکه این کارگاه نخستین کارگاه استاندارد داستان نویسی در شهرستان پارس آباد است، اظهار كرد: این کارگاه با شركت پنجاه هنرجوی داستان نویسی از شهرستان های پارس آباد و بیله سوار برگزار مي شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد با اعلام اينكه مدرس این کارگاه سه روزه، «سیدمحمود مهدوی» نویسنده، داستان نويس و مسوول ادبیات پایداری حوزه هنری استان اردبیل است، افزود: در صورت استقبال هنرجويان، كارگاه استاندارد داستان نويسي در 6 ماهه دوم سال هم برگزار می شود.

روزگاري درباره مباحث در نظر گرفته شده برای تدریس در این کارگاه گفت: سوژه یابی، شخصیت پردازی، فضاسازی، تعلیق، گره افکنی، کشمکش در داستان بخشی از مباحث پیش بینی شده برای تدریس در این کارگاه می باشد.

كارگاه داستان نويسي از امروز (پنجشنبه) به مدت سه روز در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پارس آباد، صبح ها ساعت 10 و عصرها ساعت 17 عصر پذیرای علاقمندان به اين رشته هنري مي باشد. (آران مغان)

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.