تاريخ انتشار :چهارشنبه 2 سپتامبر 2015.::. ساعت : 12:34 ق.ظ
فاقدديدگاه

اعتبار 5میلیارد تومان جهت آسفالت معابر شهر پارس آباد

به گزارش شهریمیز، مهدی احمدی صبح امروز در جلسه هماهنگی و آغاز عملیات اجرایی طرح زیرسازی و آسفالت کوچه و خیابان‌های شهر پارس‌آباد اظهار داشت: در حال حاضر عملیات زیرسازی و روکش آسفالت خیابان‌های شهری پارس‌آباد آغاز شده تا با این امر شاهد بهسازی خیابان‌ها در سطح شهر برای راحتی تردد و عبور و مرور باشیم.

وی با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت فعلی شهر پارس‌آباد برای تردد خودروها نامساعد است، افزود: با توجه به این امر بهسازی خیابان‌های سطح شهر اردبیل ضروری و لازم بود که در این راستا با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد این امر در سطح شهر می‌شویم.

احمدی گفت: کارشناسان مربوطه با در نظر گرفتن خاک موجود شهر پارس‌آباد که متفاوت با سایر شهرستان‌ها است و مسائل فنی و تخصصی با بکارگیری از دستگاه های آسفالت خردکن و فنیشر نسبت به زیرسازی و روکش آسفالت معابر عمومی شهر اقدام می‌کنند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد اعتبار این طرح را 5 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: شهرداری باید با استفاده از نظریه کارشناسان راه و شهرسازی با زیرسازی مناسب و با بکارگیری تمام امکانات در سریع‌ترین زمان ممکن این طرح را به سرانجام برسانند و خدمت‌رسانی در شان مردم فهیم شهر پارس‌آباد انجام شود.

در این جلسه نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: عملکرد و پیگیری‌های فرماندار شهرستان و همکاری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در تامین و تخصیص اعتبارات برای روکشی معابر عمومی پارس‌آباد بسیار مطلوب و مناسب بوده است.

حجت‌الاسلام حبیب برومند گفت: رفع مشکل آسفالت معابر عمومی پارس‌آباد یکی از دغدغه‌های کاری بوده و با انجام این طرح مردم مشکلی در مورد عبور و مرور نخواهند داشت که در این زمینه انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.(تسنیم)

انتهای پیام/ ی

برچسب‌ها:, ,

نظرات بسته شده است.