تاريخ انتشار :یکشنبه 16 آگوست 2015.::. ساعت : 8:58 ق.ظ
فاقدديدگاه

مدیر عامل موسسه آرزو : صاحبان سرمایه و کارخا نجات پارس آباد کمک قابل توجهی به موسسه خیره آرزو نمی نمایند

درجریان جلسه مطبوعاتی موسسه خیریه آرزو که روز شنبه 24 مرداد به مناسبت تجلیل ازخبرنگاران پارس آباد در محل موسسه آرزو به عمل آمد مدیرعامل آرزو ضمن قدردانی از تلاشهای آنان ازپوشش خبری مناسب این موسسه توسط اصحاب رسانه خبرداد. وی در بخشی از صحبت های خود صراحتا اعلام کرد صاحبان سرمایه و کارخا نجات پارس آباد کمک قابل توجهی به موسسه خیره آرزو نمی نمایند و حتی در صورت دعوت ،استقبال مناسبی به عمل نمی آورند .
سعید مجردی همچنین با اعلام این خبر که کلیه بیماران مبتلا به سرطان منطقه مغان درصورت داشتن معرفی نامه به صورت رایگان درمراکززنجان وتهران ویزیت ورادیوتراپی میشوند ازاسکان وتغذیه رایگان بیمارو یک نفرهمراه درتهران نیزخبرداد .ایشان ضمن تشکرازکلیه کسانی که درراه این عمل خیر قدمهایی را برداشته اند ازمتمکنان وصاحبان ثروت وسرمایه خواست درراه رضای خدا و خلق خدا،گوشه چشمی هم به بیماران مبتلا به سرطان بیاندازند.
ایشان از کمک دو میلیون تومانی کارکنان آموزش و پرورش در هر ماه به موسسه خبرداد وافزود متاسفانه سایرادارات فقط به صورت خود جوش و فردی اقدام به کمک می نمایند واز روسای ادارات انتظار میرود به صورت سازماندهی شده به این امرخدا پسندانه بپیوندند. وی با انتقاد از جو سازی هایی که از سوی برخی ها در رابطه با دریافت حقوق کارکنان این موسسه میشود گفت متاسفانه برخی ها درصدد تخریب کارکنان این موسسه هستند و بنده ضمن رد این شایعات،اعلام میکنم اینجانب شخصا بدون تمنا و دریافت ریالی حقوق تمام وقت در این موسسه بصورت فی سبیل الله فعالیت میکنیم و آمادگی داریم تمامی اسناد و مدارک این موسسه را جهت شفاف سازی در اختیار مردم و مسئولین قرار دهیم.
مدیر عامل موسسه آرزو گفت این موسسه در نظر دارد با اجرای یک طرح جامع با نام طرح غربالگری در کنار بیماران سرطانی از افراد سالم نیز حمایت کند بدین صورت که با فرمی که به صورت فراخوان در اختیار خانواده ها گذاشته میشود به 25 سوال در این فرم پاسخ داده و بعد از ارائه پاسخ این فرم ها در اختیار پزشکان متخصص وزارت بهداشت قرار داده میشود و در صورتی که خدای ناکرده علائم و نشانه هایی از بیماری سرطان در این افراد مشاهده شود موسسه ضمن حمایت از آنان نسبت به درمان این بیماران اقدام خواهد کرد وی گفت اگر همین طرح را دولت انجام میداد 50 میلیون تومان برای هر بیمار در مرحله اول هزینه در بر داشت که ما این اقدام را نیز بصورت کاملا رایگان انجام میدهیم.
وی ازساخت و راه اندازی بهداری موسسه آرزو با هزینه 500 میلیون تومان درپارس اباد خبرداد و کلیه احاد مردم را به مشارکت در این امرخدا پسندانه دعوت نمود.تعدادی از مدعوین هم نظرات خود را بیان داشتند .در پایان لوح سپاسی به خبر نگاران عرصه خبرتقدیم و از زحمات آنان قدر دانی گردید .

نظرات بسته شده است.