تاريخ انتشار :شنبه 15 آگوست 2015.::. ساعت : 6:35 ب.ظ
فاقدديدگاه

مهدی هاشمی این روزها در کدام بخش اوین به سر می برد

فارس نوشت : پرونده مهدی هاشمی پس از 1049 روز رسیدگی بالاخره به ایستگاه پایانی رسید، ایستگاهی که مهدی هاشمی رفسنجانی را در تاریخ 18 مرداد 1394 روانه زندان اوین کرد تا حبس 10 ساله خود را در ارتباط با جرائم اختلاس، ارتشا و جرائم امنیتی آغاز کند.

اما اینکه مهدی هاشمی این روزها در کدام بخش از زندان اوین به سر می‌برد و هم‌بندی‌های او چه کسانی هستند، برای خیلی از مردم سؤال است.

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی این روزها در یکی از اتاق‌های اندرزگاه 7 زندان اوین به سر می‌برد، جایی که بر خلاف تصور خیلی‌ها نه خبری از سوئیت اختصاصی است و نه میزبانی ویژه‌ای وجود دارد.

اندرزگاه واحد 7 زندان اوین شامل 6 اندرزگاه 220 نفره است، در هر یک از این اندرزگاه‌ها 10 تا 12 اتاق وجود دارد که مهدی هاشمی هم در یکی از این اتاق‌ها تحمل کیفر می‌کند.

مهدی هاشمی در اتاقی که 15 تا 20 متهم مالی دیگر در آن حضور دارند روزهای محکومیت خود را سپری می‌کند، متهمینی که اکثر آن‌ها به جرم مهریه، نفقه و چک برگشتی زندانی شده‌اند.

ضمن اینکه علی‌رغم شایعات مطرح شده، مهدی هاشمی با محمدرضا رحیمی و بابک زنجانی هم‌بند نیست و حتی هواخوری مشترکی هم ندارند.

بر اساس اطلاعات خبرنگار فارس،‌ مهدی هاشمی از تاریخ 18 مردادماه یعنی روز ورود خود به زندان اوین تاکنون هیچ‌گونه ملاقاتی نداشته اما از طریق تلفن با خانواده خود در ارتباط است.

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.