تاريخ انتشار :شنبه 2 مارس 2013.::. ساعت : 12:49 ب.ظ
فاقدديدگاه

خیر نامی پارس‌آباد درگذشت

خبرگزاری فارس: بعد از سال‌ها فعالیت‌های خیرخواهانه و کارهای نیک ماندگار، جمال رفیعی خیر نامی پارس‌آباد دار فانی را وداع گفت و در جوار رحمت حق تعالی آرام گرفت.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این خیر نامی که ظهر امروز به دلیل عارضه قلبی دار فانی را وداع گفت در طول حیات خود بیش از شش میلیارد تومان در کارهای نیک و خداپسندانه سرمایه‌گذاری اخروی کرد و در حد توان و وسع خود کوشید یاریگر محرومان و نیازمندانی باشد تا صورت غم و غبار ناراحتی را از چهره محرومان و نیازمندان بزداید و دستگیر آنها در حوزه‌های مختلف باشد.

جمال رفیعی که در سال 1316 در نصرآباد مشگین‌شهر متولد شد به دلیل مهاجرت خانواده‌اش به شهرستان پارس‌آباد در آن جا سکونت کرد و بعد از سال‌ها دست به خیر شدن و حرکت‌های خیرخواهانه دار فانی را وداع گفت و کوله‌باری از حرکت‌های ماندگار و جاودانه را در دستگیری از دیگران برای خانه ابدی خود به ذخیره برد.

این شخصیت وارسته و خیر نامدار پارس‌آباد بیش از پنج مرکز بهداشتی را در مناطق محروم پارس‌آباد احداث کرد و در اعطای جهیزیه به دختران دم بخت به ویژه از طریق کمیته امداد ماندگارترین حرکت‌ها را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با تسلیت درگذشت این خیر نامی از جناب رفیعی به عنوان پرچمدار حرکت خیرخواهانه نام برد که در حیات طیبه خود کوشید به مانند مولایش حضرت علی (ع) دستگیر محرومانی باشد که همیشه چشم انتظار کمک‌ها و مساعدت‌ها بودند.

بهروز زلالی با یادآوری اینکه جمال رفیعی با سعه‌صدر و گذشتن از مال و منال دنیا بیش از دو سوم زندگی خود را در حرکت‌های مثبت خیرخواهانه صرف کرده، گفت: ما هر وقت در تأمین جهیزیه دختران دم بخت دچار مشکل می‌شدیم و یا در فعالیت‌های مثبت و خیرخواهانه به تنگنا می‌افتادیم از این خیر نامی دعوت می‌کردیم تا به نحوه مطلوب بتواند یاریگر نیازمندانی باشد که رفع مشکل آنها می‌توانست دغدغه‌ها و آسیب‌های بسیاری را از بین ببرد.

وی برای این مرحوم آرزوی علو درجات کرد و افزود: امیدواریم بعد از سال‌ها حرکت‌های خیرخواهانه بتوانیم با اقدامی مثبت نام و یاد این خیر نامی را برای همیشه زنده نگه داریم.

برچسب‌ها:, , ,

نظرات بسته شده است.