تاريخ انتشار :سه‌شنبه 28 جولای 2015.::. ساعت : 1:42 ب.ظ
فاقدديدگاه

جلسه هماهنگی برنامه های روز خبرنگار

جلسه  هماهنگی برنامه های روز خبرنگار با حضور تعدادی از روسای دستگاههای اجرایی و فرهنگی شهرستان پارس آباد با هدف تبیین نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم در محل فرمانداری پارس آباد برگزار شد.

در این جلسه آقای مهدی احمدی فرماندار شهرستان پارس آباد با تشریح نامگذاری روز خبر نگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی ،نقش رسانه را در آگاهسازی مردم از اخبار گوناگون بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت خبرنگاران چشم بینای جامعه هستند.

فرماندار پارس آباد با توجه به زحماتی که خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی  دارند نیاز به برنامه ریزی و تجلیل از آنان جز وظیفه مسئولان می باشد .وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان پارس آباد از لحاظ فعالیت خبری مطبوعاتی با وجود 4 نشریه محلی و 4سایت رسمی و 4 نفر خبرنگار صدا و سیمادر شهرستان و بخشهای تابعه به عنوان دومین شهرستان استان محسوب می شود افزود تجلیل از خبرنگاران موجب دلگرمی آنان در حوزه فعالیت خود خواهد شد .

در این جلسه یوسف روزگاری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد ضمن تشریح عملکرد حوزه رسانه و خبر در یک سال اخیر در سطح شهرستان افزود: در حال حاضر در این شهرستان ۲۲ خبرنگار مشغول فعالیت هستند که ۱۳ نفر آن فعال و ۹ نفر دیگر نیمه فعال هستند.

وی از فعالیت رسمی چهار نشریه محلی و چهار سایت خبری فعال و مجوزدار ( آران مغان،شهریمیز، مغانه،سنجش و دانش مغان و ارس تبار اصلاندوز) و ۴ نفر نماینده صدا و سیما در شهرستان ( پارس آباد،اصلاندوز،تازه کند،اسلام آباد) خبر داد و اظهار داشت : ترغیب و تشویق خبرنگاران فعال شهرستان که شبانه روز و بدون در نظر داشتن ایام تعطیل و سایر شرایط در اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد ادارات شهرستان تلاش می کنند از جمله ضروریات روز خبرنگار است.
روزگاری با بیان اینکه حساسیت کار اطلاع رسانی، نیاز مخاطبان به دانستن سریع و به موقع خبرها برای اتخاذ تصمیم درست و نیز افزایش رسانه ها و رقابت میان آن ها، بر ضرورت سرعت در کار خبررسانی افزوده است گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همیشه حامی و پشتیبان خبرنگاران است.

 

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.