تاريخ انتشار :شنبه 18 جولای 2015.::. ساعت : 11:58 ق.ظ
فاقدديدگاه

انتقاد شدید امام جمعه پارس آباد از صداوسیمای اردبیل

امام جمعه پارس آباد با انتقاد شدید از عملکرد صدا و سیمای مرکز اردبیل در خصوص پوشش خبری این شهرستان گفت: لازم باشد اقدام به راه اندازی صداوسیمای مستقل برای شهرستان خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سید سعید رشادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پارس آباد، از نحوه عملکرد صداوسیمای استان اردبیل در پخش برنامه‌های شهرستان انتقاد کرد و گفت: صداوسیمای مرکز اردبیل در پخش اخبار پارس آباد مغان تبعیض قائل می‌شود بطوریکه اخبار کم ارزش برخی شهرستانهای دیگر استان را تا چندین بار پخش می‌کند اما این مورد برای شهرستان پارس آباد اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: علی رغم همه دوستی هایی که با مدیر صداوسیما دارم، این آخرین اعتراض به عملکرد صداوسیما استان است که از تبعیض در پخش اخبار و برنامه های پارس آباد مغان دست بردارند و درغیر اینصورت این شهرستان ضمن خودداری از ارسال هر گونه تصویر، خبر و گزارش منجمله خطبه های نماز جمعه، مراتب اعتراض خود را به صداوسیمای کشور رسانده و اگر لازم باشد اقدام به راه اندازی صداوسیمای مستقل برای این شهرستان خواهیم کرد.

امام جمعه پارس آباد با بیان اینکه تنها خواسته ما از صداوسیمای مرکز استان، پخش عادلانه برنامه های شهرستان بوده، تصریح کرد: با اینکه بارها از صدا و سیما خواسته‌ایم تا نسبت به پوشش خبری و تولید برنامه‌های متنوع در این شهرستان مرزی اقدام لازم را انجام دهد اما همچنان ضعف و نارسایی را در این حوزه شاهد هستیم.

رشادی در ادامه از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به ویژه وزیر خارجه به خاطر تلاش های این مدت قدردانی کرد و حاصل این توافق را به رسمیت شناخته شدن حق هسته ای، کمرنگ شدن پروژه ایران‌هراسی برای جهان و ثابت شدن حقانیت ایران برای دنیا اعلام کرد.

امام جمعه پارس آباد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن عید سعید فطر و تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان با همه خیر و برکتش به پایان رسید و باید انسان توشه‌ای را که در این ماه بزرگ به دست آورده است، اضافه کرده و برای آخرت خود با اعمال نیکی که انجام می‌دهد، ذخیره کند.

رشادی، عید فطر را نمایش اتحاد و همدلی تمام مسلمانان جهان عنوان کرد و افزود: مسلمانان با تجمع خویش در این روز برای ادای نماز عید فطر نشان می‌دهند که آنها می‌توانند با اتحاد خویش در مقابل تمام زورگویان و زیادی‌خواهان جهان ایستادگی کنند.

امام جمعه پارس آباد همچنین با اعلام اینکه باید با اجتماع در مکانی واحد برای اقامه نماز عید فطر اتحاد، انسجام و همدلی خود را به جهانیان نشان بدهیم، از برگزاری نماز عید فطر تنها در مصلی امام خمینی(ره) این شهر خبر داد و تصریح کرد: وقتی انسان جمع‌های اجتماعی را یک دل و یک ‌صدا آن هم در صفوف نماز در کنار یکدیگر می‌بیند به یک لذت و غرور ملی و مذهبی دست پیدا می‌کند، پس این‌که هر کسی بخواهد در مساجد محله خود جمع‌هایی برای نماز عید فطر برپا کند اصلاً درست نبوده و آسیب بزرگی است و بایستی همه با اجتماع در مکانی واحد اتحاد، انسجام و همدلی خود را به جهانیان نشان داده و بدانیم که با همین اتحاد و یکپارچگی می‌توانیم در برابر قدرتهای استکباری و کسانی که چشم دیدن اتحاد و انسجام مسلمین را ندارند، مقابله کنیم.

منبع : اران مغان

نظرات بسته شده است.