تاريخ انتشار :شنبه 16 می 2015.::. ساعت : 3:38 ب.ظ
فاقدديدگاه

پیش‌بینی تولید 150 هزار تن گندم در پارس‌آباد

سرپرست فرماندار پارس‌آباد اعلام کرد
پیش‌بینی تولید 150 هزار تن گندم در پارس‌آباد

سرپرست فرماندار پارس‌آباد از تولید 150 هزار تن محصول گندم در این شهرستان در فصل زراعی جاری خبر داد.

به گزارش خبر گزاری فارس از اردبیل، مهدی احمدی بعدازظهر امروز در جریان بازدید از مزارع شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد:‌ برای خرید گندم تولید شده شش مرکز در این شهرستان پیش‌بینی شده که امیدواریم زارعان به قیمت یک‌هزار و 155 تومان محصول خود را به مراکز خرید تحویل داده و بها آن را دریافت کنند.

وی تولید محصولات متنوع کشاورزی را در منطقه با تاکید بر تولید ارگانیک این محصولات یادآور شد و تصریح کرد: با آغاز کشت محصولات جالیزی از اواخر اردیبهشت ماه که اغلب زیر نایلونی انجام می‌شود، انتظار می‌رود با دقت بیشتر تولید این محصولات انجام شود.

سرپرست فرماندار پارس‌آباد صدمات و خسارت وارده از محل تولید محصولات زیر نایلونی را به محیط‌زیست یادآور شد و گفت: تولیدکنندگان این نوع محصولات باید نسبت به جمع‌آوری نایلون و برخی از مواد پلاستیکی بعد از تولید محصول توجه کنند. به نسبت سال گذشته با 25 درصد افزایش سطح زیر کشت محصول دیم و آبی این منطقه به 28 هزار هکتار رسیده که پیش‌بینی می‌کنیم 150 هزار تن محصول گندم از مزارع دیم و آبی این شهرستان برداشت شود.

سرپرست فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای خرید محصول گندم و آغاز برداشت جالیزی انجام شده و جهاد کشاورزی در این زمینه باید تلاش و جدیت واقعی را انجام دهد

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.