تاريخ انتشار :جمعه 15 می 2015.::. ساعت : 11:31 ب.ظ
فاقدديدگاه

چرا تراکتوری ها از نایب قهرمانی خوشحال شدند؟

 ثانیه ای پس از سوت پایان فغانی برای فینال لیگ برتر میان نفت تهران و تراکتورسازی تعدادی از بازیکنان تیم تبریزی در حال چرخاندن پیراهن وسط زمین آمدند و شادی کردند.ثانیه هایی بعد تماشاگران هم به وسط زمین ریختند. این شادی ها مانند شادی پس از قهرمانی بود اما کسی نفهمید چرا ماجرا از این قرار است.
به گزارش ورزش سه،  تراکتوری ها که 3 ـ 1 از نفت جلو بودند، 2 بار با ضربات قربانی و پادووانی مغلوب حملات نفت شدند و با این تیم به تساوی رضایت دادند. نکته عجیب اما این بود که به بازیکنان و کادرفنی گفته شده بود که بازی تراکتور و سایپا با تساوی 2 ـ 2 به پایان رسیده و آنها به طرز عجیبی در دقایق آخر به اداره کردن بازی پرداختند و بعد از سوت پایان هم جشن گرفتند.
این در حالی بود که تراکتور قهرمانی را به سپاهان واگذار کرده بود اما کسی از این موضوع خبر نداشت. این جشن حدود 5 دقیقه طول کشید تا دوباره به تراکتوری ها اعلام شود، سپاهان قهرمان لیگ‌برتر شده است. آنها در اوج شادی جشن شان را قطع کردند و در این لحظه جو ورزشگاه هم تغییر کرد و بارانی از صندلی به سمت زمین پرتاب شد. این عصبانیت البته طبیعی بود چون تراکتورسازی این بار تیم شایسته ای داشت و واقعا فاصله بسیار کمی تا قهرمانی داشت.
در نهایت مرور صحنه اخراج تیموریان نشان خواهد داد که آیا علیرضا فغانی شایسته انتقادهای پس از بازی بوده یا نه. او در پایان غائله یکسره از سوی هواداران تراکتور مورد توهین قرار گرفت.
این ماجرا در نهایت منجر به مصدوم شدن چند تماشاگر شده که امیدواریم با بزرگواری هواداران تراکتور همه چیز به خوبی و خوشی به پایان برسد.
منبع: عصرایران

برچسب‌ها:, , ,

نظرات بسته شده است.