تاريخ انتشار :چهارشنبه 23 می 2012.::. ساعت : 6:15 ب.ظ
فاقدديدگاه

سرپرست جدید دانشگاه پیام نور پارس آباد مغان انتخاب شد

 

صفر فرهنگ’ به سمت سرپرست جدید دانشگاه پیام نور شهرستان پارس آباد انتخاب شد .

 

 

 

 

آینا آنلاین : رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در آیینی كه به همین منظور در پارس آباد برگزار شد، گفت: فعالیت های پژوهشی اعضای هیئت علمی و دستیاران علمی این دانشگاه در سال گذشته به میزان چشمگیری رشد داشته است

ولی اله خوش طینت’، با اشاره به آمار رو به افزایش دانشجویان این دانشگاه اظهار كرد: هم اكنون 25 هزار و 564 نفر در دانشگاه های پیام نور استان اردبیل مشغول به تحصیل هستند.

به گفته وی، پایان‌نامه‌های دانشجویی با محوریت علمی و پژوهشی در دانشگاه های پیام نور اردبیل به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل، تصویب احداث آزمایشگاه قطبی در دانشگاه پیام نور اردبیل با زیربنای سه هزار متر مربع و اختصاص 20 هكتار زمین برای ایجاد مزرعه آموزشی، تحقیقاتی و كشاورزی را از اقدامات این دانشگاه اعلام كرد.

وی، برپایی كرسی های آزاد اندیشی را از برنامه های مهم دانشگاه ها دانست و ادامه داد: برگزاری كرسی های آزاد اندیشی از جمله مباحث مهمی است كه با جدیت در این دانشگاه دنبال می شود.

وی ادامه داد: برپایی این كرسی ها می تواند موجب ایجاد فضای نقد در دانشگاه ها و در نهایت شكوفایی فضای دانشگاه و جامعه شود.

وی، خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران را نعمت بزرگی برای مسوولان دستگاه های دولتی دانست و افزود: وظیفه خدمتگزاری به مردم در این نظام عبادت محسوب می شود و مسوولان ادارات و نهادها باید صادقانه در راستای رفع مشكلات مردم تلاش كنند.

نظرات بسته شده است.