تاريخ انتشار :چهارشنبه 11 فوریه 2015.::. ساعت : 8:51 ب.ظ
فاقدديدگاه

شعار وحدت و یکپارچگی ملت ایران در سراسر کشور طنین‌انداز شد

راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۳ همراه با جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور در حال برگزاری است. این مراسم در تهران و همزمان در بیش از ۱۰۰۰ شهر و شهرستان و ۵۰۰۰ روستای سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش «تابناک»، مردم همیشه در صحنه تهران نیز از ساعت ۹:۰۰ صبح از مسیرهای دهگانه به سوی میدان آزادی حرکت کردند. علاوه بر حضور مسئولان کشوری و لشکری و ۴۰۰ میهمان خارجی از ۳۰ کشور جهان، امسال بیش از ۲۶۵ خبرنگار خارجی و ۱۵۰۰ خبرنگار، عکاس و عوامل تصویربرداری و خبری داخلی (در تهران) و بیش از ۲۸۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار در تمامی استان های کشور و اکثر شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی از جمله ۳۵۰ گروه خبری و تمام شبکه‌های برون مرزی و جام جم در تهران و تمام شبکه‌های استانی کشور در مسیرهای راهپیمایی، مراسم ۲۲ بهمن را در سراسر کشور، پوشش خبری ـ تصویری می‌دهند.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شد و با حضور خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و مردم همیشه در صحنه و همچنین مسئولین لشکری و کشوری، سفرا، کارداران و وابستگان نظامی کشورهای خارجی مقیم و مهمانان خارجی و تعدادی از علما و شخصیت‌های فرهیخته فرهنگی و سیاسی کشورهای اسلامی در تهران همزمان با سایر نقاط کشورمان برگزار شد.

نظرات بسته شده است.