تاريخ انتشار :شنبه 23 ژانویه 2021.::. ساعت : 11:55 ب.ظ
فاقدديدگاه

کاهش ۷۲ درصدی جابجایی مسافر در شهرستان پارس آباد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: در ۹ ماهه نخست امسال میران جابجایی مسافر نسبت به سال گذشته ۷۲ درصد کاهش یافته است.

او افزود: در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از ۶۲ هزار تن کالا در این شهرستان‌ها توسط ۱۴ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر ۶۸ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال در بخش حمل و نقل مسافر با ۲۰ دستگاه اتوبوس ۴۲دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری در این شهرستان‌ها جابجا شده است که میزان جابجایی مسافر در ۹ ماه نخست امسال نسبت به ۸ ماه سال قبل ۷۲ درصد کاهش یافته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از توزیع ۷۱۴ حلقه لاستیک طی ۱۰ ماهه اول امسال در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز خبر داد و افزود: توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان حمل و نقل عمومی بار و کالا و مسافر این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد.

آذری تصریح کرد: راهداران سخت کوش جهت برچیدن صحفه تابلو و علایم فرسوده و معیوب و بدون بازتاب به تعداد ۴۹۵ عدد، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها ۲۰۳ مورد، حریم زنی راه اصلی و روستایی، لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و رفع افتادگی شانه راه در محور سربند به زیوه و بران به اصلاندوز جمعا به طول ۷۸ کیلومتر و اصلاح سرعت کاه و رنگ آمیزی کلیه پایه تابلو و علایم و پایه‌های چراغ‌های چشمک زن در مسیر‌های اصلی و فرعی و عملیات لکه گیری با آسفالت سرد هستند.

او همچنین بیان کرد: یک مورد نقطه پرتصادف که مانع دید در مسیر سربند به بران اصلاح گردیده و لکه گیری کلیه راه اصلی، فرعی و روستایی شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز با آسفالت سرد انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: شستشوی تابلو و علایم راه‌ها به تعداد ۸ هزار و ۸۵۸ عدد و آزادسازی و خاکبرداری جهت تعریض شانه و حریم راه روستایی و خاکبرداری و تسطیح حریم راه روستایی پاراقسلاق – گوشلو به ملاکندی و خاکریزی جهت اصلاح شیب شیروانی راه روستایی گوشلو به پارس آباد ایمن سازی مسیر در حال انجام است و ساماندهی سه راهی و احداث پل عنبرلو در حال اجرا می‌باشد.

آذری از زیرسازی راه‌های روستایی روستا‌های ابراهیم کندی ۱ و ۲ و ۳ و لوله دره ۱ و ۲ و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی اروج کندی و اجرای زیر سازی دور دریاچه کشت و صنعت مغان در راستای توسعه گردشگری از توابع بخش اسلام آباد شهرستان پارس آباد خبر داد.

او همچنین افزود: زیر سازی راه‌های روستایی کچی قشلاقی و قهرمانلو از روستا‌های بخش مرکزی شهرستان اصلاندوز به اتمام رسیده و در سال آتی آسفالت آن اجرا خواهد شد.

نظرات بسته شده است.