تاريخ انتشار :یکشنبه 20 دسامبر 2020.::. ساعت : 10:23 ب.ظ
فاقدديدگاه

اصلاح جاده مرگ مغان ردیف ملی بودجه گرفت

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محبوب حیدری عصرامروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای پروژه راه سربند به مشگین‌شهر به طول ۱۳۷ کیلومتر ردیف ملی بودجه اختصاص یافت.

وی با اشاره به مناقصه پروژه افزود: مطالعات کل محور از سه راهی صحرا تا گرمی بیله سوار و پارس آباد تا مشکین شهر انجام شده و  به محض مشخص شدن برنده مناقصه پروژه جاده پارس آباد تا سه راهی سربند عملیات اجرایی این مسیر نیز آغاز شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با بیان اینکه مطالبات پیمانکار پروژه کلور درام پرداخت شد، گفت: پروژه کلور درام یکی از مهمترین پروژه‌های راه استان اردبیل است که با پرداخت مطالبات پیمانکار پروژه با  اضافه شدن ماشین آلات جدید به پروژه، روند احداث تسریع خواهد شد.

حیدری تصریح کرد: ایمن‌سازی جاده‌ها یک اولویت بسیار مهم است که همگان باید دست به دست هم بدهیم  که در حال‌حاضر ساماندهی جاده‌های استان به ویژه در شمال استان با سرعت انجام می‌گیرد و امیدواریم بتوانیم در مدت زمان مشخص اقدامات اساسی در راستای توسعه راههای استان انجام دهیم.

وی با بیان اینکه راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از تمام ظرفیت خود برای ساماندهی راه‌ها استفاده می‌کند، گفت: بسیاری از پروژه‌ها اجرایی و مقدمات اجرای برخی پروژه‌های دیگر کلید زده شده که امیدواریم با اجرای این طرح‌ها با همکاری مسئولین ذیربط بتوانیم به مطالبات عمده مردم پاسخ دهیم.

انتهای‌پیام/۱۳۱/ ت

نظرات بسته شده است.