تاريخ انتشار :سه‌شنبه 10 نوامبر 2020.::. ساعت : 1:50 ب.ظ
فاقدديدگاه

انا فَتَحنا لَک فَتحا مُبینا – قره باغ آزاد شد

🌹      ……………….       🌹
🌱 جنین های گداخته شده در رحم عروسان سر بریده خوجالی، قره باغ آزاد شد، اما انتقام شما ملائک آسمانی سر بریده بدست ارمنی شیطان، از داشناکها هنوز داغ دل ماست.
🌱  ملت شیعه تُرک آذربایجان و اقوام دیگر عدالت طلب در این کشور کانون غیرت و شجاعت علوی و صلابت و وقار اسلام، آزادی قره باغ از اشغال بد ذات ترین تروریست های روی زمین و عرصه تاریخ بشر ، ارامنه صلیبی و صهیونی و داشناکی را جشن می گیرند، ابراز شادی و خوشحالی می کنند.‌ وظیفه می دانم این جشن پیروزی را به ملت مسلمان و دولت هوشمند جمهوری آذربایجان تبریک عرض کنم. ان شاء الله در همه عرصه ها فاتح باشید.
🌱 رهبر فرزانه انقلاب اسلامی! قره باغ خاک اسلام آزاد شد، این فتح مسلمین را به محضرتان تبریک عرض می کنم. اما محتوای پیام تان در ۱۳ آبان ۱۳۹۹ مبنی بر ” آزادی تمام سرزمین آذربایجان در قره باغ اشغالی و بازگشت تمام آن اراضی به خود آذربایجان”، در بازی سیاسی روس و حامیان ارمنی تروریست محقق نشد. جهان اسلام غفلت کرد و ضعف نشان داد.  کریدور دریای سیاه – قره باغ -مرز ایران در نقشه روس ترسیم شد! حیف از تفرقه در جهان اسلام!
 🌱 سیدین جلیل القدر ، نقبای سادات آیات معزز آقایان: سید حسن عاملی و آل هاشم درود بر مواضع بموقع در دفاع از ملت شیعه و دولت دارای حق آذربایجان در آزادی قره باغ، نام نامی تان به همراه اسامی سامی رفقای تان آقایان: اعرافی، اجاق نژاد، خاتمی و قریشی و… در دفتر علمای جهادی شیعه و جهان اسلام ثبت شد. این پیروزی عظیم اسلامی را به محضرتان تبریک عرض می کنم.
🌱  جوانان اُمت اسلامی، نورچشمان عزیزم در جوامع عرب، تُرک و ایران!
 این پیروزی در قره باغ ، به حق از آنِ اراده شماست. شما جوانان غیرتمند بویژه در دیار آذربایجان و به خصوص در مرزهای قره داغ و مغان، جلوه ای عینی از عملیات هوشمندانه مقابله با جنگ روانی دشمنان خبیث بویژه تاکتیک های رسانه مزدوران ارمنی صلیبی و داشناکی و صهیونیست های کودک کش و مکرون بیمار مغز به نمایش گذاشتید. فدای انگشتان نازتان بر صفحه گوشی و فضای تلگرام و واتساپ و توئیت و… بشوم. جنگ امروز و آینده بشری، همین است که جنگیدید و پیروز شدید. جنگ روانی، جنگ رسانه ای در شرایط نامتقارن ! این پیروزی شیرین تان را تبریک عرض می کنم. تشکر ویژه هم دارم که مصداق های مهم بر نبرد نامتقارن افزودید. در سال ۱۳۸۶ برحسب وظیفه سردبیری فصلنامه فانوس، سرمقاله ای با عنوان” آمادگی دفاع همه جانبه در شرایط نامتقارن” می نوشتم. یافتن مصداق های تبیینی سخت بود. اما هوشمندی بموقع، حسیئات دینی و اخوت، شجاعت در دفاع از حق، حفظ وحدت، مقابله جدی تان با مزدوران ارامنه و دشمنان اسلام وحدت بخش، دنیای از وضعیت های تاکتیکی را آفریدید که موجب غنای ادبیات نظامی نبرد نامتقارن شد. نام تان جاوید باد که حماسه جاوید را شما در قره باغ خلق کردید.‌
🌱 به صلاحدید سیاستمداران دوست و دشمن، به ظاهر پایان نامه جنگ قره باغ نوشته شد، اما در دهها مقاله قبل نوشتم و باز هم می نویسم. ارامنه صلیبی و داشناکی غده سرطانی در جهان اسلام بویژه در آسیای صغیر، شام و لبنان و ایران و قفقاز بوده و هست و خواهد بود. در طول تاریخ، به کرّات به هنگام ضعف و نابودی ، طفیلی دیگران شده و جان سالم بدر برده است. وانگهی ، دشنه در دست و خنجر در کمر را حفظ کرده و به هنگام فرصت درنگ نکرده و قلب اسلام را پاره کرده و سرِ مسلمان از تن جداکرده است. سیاستمداران شهوتران جهان اسلام فریب دختران جاسوسه موبور ارمنی صلیبی را نخورند که نَفَس آن دختران سم مهلک برای جهان اسلام است. فریب قدرت جاسوسی ارامنه داشناکی را نخورند که آنان از ازل تا ابد جاسوس فرانسه صلیبی و روس صهیونی بوده و هستند و خواهند بود.
🌱 قره باغ، مظلومانه شهید داد و شهید شد، اما درس عبرتی است برای ایران، ترکیه، قفقاز و اُمت تمدن نوین اسلام اعم از عرب و ترک و ایران، ملت های ترکیه و ایران و آذربایجان و قفقاز از عمق جان بفهمند برادر دینی و فرهنگی و تاریخی بوده و هستند. این ظرفیت الهی را مغتنم بدانید و با تبیین عالمانه هویت ملی، هویت تاریخی و اسلامی برای نسل آینده جهان اسلام، سپاه محمد(ص) برای آزادی قدس و حفظ عزت اسلام در جهان وحشتناک آینده تربیت کنید. فریب دشمنان صلیبی، صهیونی، ارمنی و پهلوی را نخورید. همه اینها دشمن ذاتی قرآن و اسلام شما هستند. بدون تردید !
      این شهادت تاریخ همه تان است!
      میرنبی عزیززاده ۲۰/ ۸/ ۱۳۹۹

برچسب‌ها:, , , ,

نظرات بسته شده است.