تاريخ انتشار :شنبه 11 اکتبر 2014.::. ساعت : 3:48 ب.ظ
فاقدديدگاه

پروفسور سمیعی، برترین جراح مغز جهان شد

این جایزه طی یک مراسم رسمی روز 11 اکتبر سال 2014 میلادی، در شهر وین و با حضور مقامات رسمی کشور اتریش و اساتید تراز اول جهان در رشته جراحی مغز و اعصاب به پروفسور مجید سمیعی اعطا شد.
آخرین جایزه برترین جراح مغز و اعصاب در سال 2011 به پروفسور «جان ای جین» از آمریکا تعلق گرفت.
ماه گذشته نیز طی یک مراسم رسمی نشان علمی کشور قزاقستان و استادی افتخاری دانشگاه آستارا خان به استاد سمیعی اعطاء شد و از وی برای آموزش جراحان مغز و اعصاب این کشور دعوت به عمل آمد.
استاد مجید سمیعی پرافتخارترین جراح ایرانی است که ده ها جایزه و مدال علمی بین المللی را درزمینهٔ گسترش مرزهای دانش در حیطه علوم مغز اعصاب به دست آورده است.
پروفسور سمیعی در سال 2013 نیز از سوی نشریه معتبر «ورلد نوروسرجری» به عنوان برترین جراح مغز اعصاب جهان در سال 2013 انتخاب شد و در شماره ویژه این نشریه که به مناسبت انتخاب این جراح ایرانی به عنوان جراح برتر جهان انتشار یافت، ده ها استاد و جراح تراز اول جهانی در خصوص خدمات شایان توجه وی به رشته جراحی مغز و اعصاب مقالات متعددی را به چاپ رساندند.
به گزارش ایرنا از آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب، پروفسور مجید سمیعی استاد افتخاری دانشگاه علوم پزشکی تهران بوده و هم اکنون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران رهبری و هدایت ساخت بزرگ ترین مرکز بین المللی علوم مغز و اعصاب جهان را در ایران دنبال می کند که در این برنامه، نخبگان جوان پزشکی کشور دوره های آموزشی فوق تخصصی را در قالب بورسیه مشترک پروفسور سمیعی و دانشگاه علوم پزشکی تهران طی می کنند.

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.