تاريخ انتشار :جمعه 11 سپتامبر 2020.::. ساعت : 10:56 ب.ظ
فاقدديدگاه

آماده سازی مقدمات زیرساخت شهرک صنعتی مشترک مرزی در پارس آباد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محسن صالحی‌نیا ،در بازدید از پایه ریلی و لجستیکی و شهرک صنعتی مشترک ایران و آذربایجان ، نحوه استقرار و نقشه جانمایی و مصوبات موردنیاز آن را برای تصویب بررسی کرد.

او همچنین با حضور در ناحیه صنعتی پارس‌آباد فاز دوم ناحیه صنعتی پارس‌آباد به مساحت ۵۰ هکتار را افتتاح کرده و در بازدید از شهرک صنعتی مشترک مرزی نیز افزود: مقدمات اولیه طرح با مساحت ۱۰۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی و بخش خصوصی طی چند روز آتی برای طرح در هیات دولت پیشنهاد خواهد شد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: طی هفته‌های آتی مقدمات زیرساخت شهرک صنعتی مشترک مرزی نیز بعد از مصوب شدن آماده‌سازی می‌شود.

عباس جهانگیرزاده ، نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد ، بیله‌سوار و اصلاندوز نیز گفت: استاندار اردبیل به جد پیگیر نهایی شدن مصوبه و شروع عملیات اجرایی این پروژه است.

او افزود: برخی‌ها مانع پیشرفت و نهایی شدن این پروژه هستند و برای مصوب شدن آن سنگ‌اندازی می‌کنند ولی با تمام توان در مقابل هرگونه انفعال و کارشکنی جهت سرمایه‌گذاری و توسعه شهرستان خواهیم ایستاد.

فرماندار پارس‌آباد هم از تسریع در مصوب کردن طرح در حوزه شهرستان خبر داد و افزود: در کوتاه‌ترین زمان ممکن مصوبه شهرستانی طرح، جهت تسریع در روند کار و نهایی شدن آن انجام خواهد شد.

ابراهیم امامی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط از آمادگی لازم برای آغاز مقدمات و شروع عملیات اجرایی طرح برخوردار هستند و هیچ مانعی برای نهایی شدن این طرح اقتصادی وجود ندارد.

او تصریح کرد: با اجرای این پروژه گشایش خوبی در حوزه‌های مختلف اقتصادی ، سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان ایجاد خواهد شد.

نظرات بسته شده است.