تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 20 آگوست 2020.::. ساعت : 3:34 ب.ظ
فاقدديدگاه

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۵/۲۹

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۶۸ هزار و ۹۴ واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۷۵۷هزار واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴میلیارد و ۳۳۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۵۲۸میلیارد تومان در بیش از ۷۸۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملی ایران، تولید نیروی برق آبادان و لامپ پارس شهاب امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۶۹۰ میلیون و ۳۷۲ ورقه به‌ارزش ۲هزار و ۵۶۲میلیارد تومان در یک میلیون و ۳۶۵هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۵۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۷۷۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال، بهمن دیزل و صنایع فولاد آلیاژی یزد رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، پتروشیمی مارون و تولید نیروی برق دماوند بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

نظرات بسته شده است.