تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 20 آگوست 2020.::. ساعت : 1:46 ب.ظ
فاقدديدگاه

نوبخت: برای اتصال ریلی اردبیل به مغان ردیف بودجه ملی در نظر گرفته می‌شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمدباقر نوبخت شامگاه امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی توسعه استان اردبیل اظهار داشت: در سال پایانی دولت برای تکمیل تمامی طرح‌های اختصاصی سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل براساس اولویت‌بندی انجام شده تلاش می‌کنیم و یکی از این پروژه‌ها نیز راه‌آهن اردبیل است که تا پایان دولت باید مورد افتتاح قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه راه آهن اردبیل میانه مشکلی از نظر تامین منابع مالی ندارد افزود: در حال حاضر در راستای تسریع در روند تکمیل عملیات اجرایی پروژه راه آهن اردبیل-میانه با هماهنگی انجام یافته مشکلی از نظر تامین منابع مالی و اعتبارات لازم وجود ندارد و دولت از میزان اعتبارات در نظر گرفته شده سهم خود را به صورت کامل اختصاص خواهد داد.

نوبخت از برنامه‌ریزی برای گسترش شبکه ریلی در داخل استان اردبیل خبر داد و تصریح کرد: امسال دولت دوازدهم ضمن تلاش برای افتتاح پروژه عظیم راه آهن اردبیل-میانه تا پایان دولت برای اختصاص و تعریف ردیف بودجه ملی برای اتصال شبکه ریلی اردبیل به منطقه مغان نیز اقدامات لازم انجام می‌دهد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل بیان کرد: با هماهنگی انجام یافته از آنجایی که مسئول کمیسیون ماده ۲۳ قانون سازمان برنامه و بودجه کشور است تمامی طرح‌ها و اعتبارات اختصاصی سفر ریاست جمهوری طی سال گذشته به استان اردبیل به صورت کامل و ۱۰۰ درصدی اختصاص خواهد یافت.

وی  با تأکید بر اینکه دولت به وعده‌های خود به صورت کامل عمل می‌کند اظهار کرد: دولت همچون پروژه‌های راه آهن رشت، ارومیه، کرمانشاه و سایر مناطق کشور که  در موعد مقرر به بهره‌برداری و افتتاح کامل رسید در استان اردبیل نیز به وعده‌های خود در خصوص اتمام پروژه راه آهن طبق وعده خود عمل خواهد کرد.

نظرات بسته شده است.