تاريخ انتشار :یکشنبه 5 جولای 2020.::. ساعت : 12:24 ق.ظ
فاقدديدگاه

مدیرعامل شهرک‌های کشاورزی: بیش از ۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی پارس‌آباد به سرمایه‌گذاران واگذار شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، علی‌اشرف منصوری بعد از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی شهرک گلخانه‌ای در شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام شده عملیات احداث شهرک‌های کشاورزی به ویژه گلخانه‌ها در مناطق مختلف استان اردبیل از اواخر سال ۹۷ به صورت جدی آغاز شد.

وی از اهتمام شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور برای توسعه فعالیت گلخانه‌ها خبر داد و افزود: تاکنون در مجموع در مناطق مختلف استان اردبیل حدود ۸ شهرک گلخانه‌ای با مساحت ۲ هزار و ۸۵۰ هکتار وجود دارد که با واگذاری اراضی، تامین زیرساخت‌های لازم و تکمیل مطالعات مربوطه احداث می‌شوند.

منصوری با بیان اینکه رویکرد شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور حمایت از سرمایه‌گذاران است است تصریح کرد: همانطور که در استان اردبیل دیده می‌شود که در سال‌های اخیر شاهد توسعه شهرک‌های کشاورزی بوده‌ایم رویکرد شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور حمایت از سرمایه‌گذاران است است و در این راستا گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور از واگذاری اراضی در پارس‌آباد به سرمایه‌گذاران خبر داد و بیان کرد: تاکنون به غیر از اراضی پایاب سد خداآفرین که در مرحله رفع معارضات اجتماعی قرار دارد در سایر بخش‌ها در شهرستان پارس‌آباد مغان حدود ۷۰۰ هکتار از اراضی برای احداث شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌ای به سرمایه گذاران واگذار شده است.

وی با تأکید بر تحرک قوی سرمایه‌گذاران در این منطقه اظهار کرد: در یک سال اخیر شاهد تحرک قوی سرمایه گذاران در منطقه مغان در حوزه ایجاد شهرک‌های کشاورزی به گلخانه‌ای بوده‌ایم به طوری که تاکنون از مجموع اراضی واگذار شده به سرمایه‌گذاران بیش از ۳۰۰ هکتار از اراضی در مرحله ساخت قرار گرفته است و بیش از ۷۰ هکتار نیز به بهره برداری رسیده است.

نظرات بسته شده است.