تاريخ انتشار :جمعه 22 می 2020.::. ساعت : 2:06 ق.ظ
فاقدديدگاه

اراضی خالصه شهرستان پارس آباد تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در جلسه شورای قضایی استان با اشاره به لزوم تعیین تکلیف اراضی خالصه و صدور سند برای اشخاص به ویژه در شهرستان پارس آباد به معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان مأموریت داد تا نسبت به بررسی موضوع و تعیین تکلیف این اراضی سریعاً اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام نماید.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حدود یک سوم اراضی داخل محدوده شهر پارس آباد خالصه می‌باشند گفت: متصرفین این اراضی فاقد سند مالکیت بوده و به جهت عدم هماهنگی دستگاه‌های مرتبط این اراضی تاکنون تعیین تکلیف نگردیده است.

بلال مظفری خواستار ورود جدی دستگاه‌های مرتبط برای صدور سند به این راضی به ویژه اداره کل مسکن و شهرسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان شد.

او بیان کرد: در این جلسه پس از بررسی موضوع و طرح مسائل و مشکلات مرتبط از ناحیه ادارات مربوطه نهایتاً با ارائه راهکار‌های لازم در جهت رفع مشکل دیرینه این شهرستان، هماهنگی لازم جهت شروع عملیات اجرایی و فراهم نمودن مقدمات صدور اسناد مالکیت ایجاد گردید.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مسئولین دستگاه‌های اجرایی متولی امر که با همکاری، تعامل و همفکری برای رفع این مشکل تلاش می‌کنند قدردانی نمود.

نظرات بسته شده است.