تاريخ انتشار :چهارشنبه 25 مارس 2020.::. ساعت : 1:52 ق.ظ
فاقدديدگاه

ادارات و بانک‌های پارس‌آباد شیفت بندی می‌شوند

عدالت حاجی پور در خصوص شایعه تعطیلی دستگاه‌های اداری شهرستان پارس آباد در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: ادارات و بانک‌های شهرستان پارس آباد برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا ۱۵ فروردین به صورت شیفت بندی فعالیت خواهند کرد و شهروندان عزیز هم با رعایت اصول بهداشتی و کاهش ترددهای غیر ضروری می‌توانند کارکنان را یاری کنند تا در مدیریت شیوع ویروس کرونا موفق عمل کنیم.

وی با اشاره به نیمه تعطیل بودن ادارات شهرستان تا ۱۵ فروردین، گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا و قطع زنجیره انتشار آن ادارات و بانک‌ها با حداقل نیرو و به صورت کشیک و دور کاری به درخواست‌های ضروری پاسخگو خواهند بود.

فرماندار پارس آباد حفظ سلامت و امنیت جامعه را اولویت اول مسئولان عنوان کرد و یادآور شد: در این ایام که بازار و ادارات تعطیل است این انتظار از عموم مردم وجود دارد که از ترددهای غیر ضرور و مسافرت و دید و بازدیدهای مرسوم و قرار گرفتن در اجتماعات پرهیز گردیده در خانه‌های خود بمانند.

وی با بیان اینکه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی و بهداشتی و خدمات شهری و انتظامی و امنیتی شهرستان شبانه روز در حال خدمت رسانی هستند، گفت: تدابیر آینده نگرانه در تصمیمات مسئولان لحاظ شده و دستگاه‌های امدادی و عملیاتی شهرستان نیز در آماده باش و هماهنگی کامل قرار دارند.

انتهای پیام

نظرات بسته شده است.