تاريخ انتشار :چهارشنبه 11 مارس 2020.::. ساعت : 10:39 ب.ظ
فاقدديدگاه

جهادگران بسیج سارندگی تمامی اماکن عمومی شهرستان اصلاندوز را ضدعفونی کردند

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، سرهنگ حسین حسین‌زاده در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر شهر اصلاندوز اظهار داشت: نیروهای سپاه و بسیج همچون بحران‌های دیگری امروز نیز در بحث بحران کرونا نیز با آمادگی کامل پا به عرصه مقابله و کنترل بیماری ویروسی کرونا گذاشته است.

وی از گندزدایی تمامی معابر شهرستان اصلاندوز خبر داد و افزود: در راستای مقابله با شیوع کرونا جهادگران بسیج سارندگی تمامی اماکن عمومی و معابر سطح شهرستان اصلاندوز مغان را گندزدایی و ضدعفونی کردند.

حسین‌زاده با بیان اینکه عملیات گندزدایی شهرستان اصلاندوز با همکاری فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان انجام می‌شود تصریح کرد‌: عملیات گندزدایی تمامی اماکن عمومی و معابر شهرستان اصلاندوز از جمله کوچه‌ها، معابر، خیابان‌ها، وسایل نقلیه، مساجد، مدارس، مغازه‌ها و محلات با همکاری فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت شهرستان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه بسیج در مناطق عشایری استان اردبیل بیان کرد: از لحظات اول ورود ویروس کرونا به استان اقدامات پیشگیرانه بسیج در مناطق عشایری استان اردبیل آغاز شده است که مهم‌ترین آن‌ها توزیع اقلام بهداشتی است.

وی اظهار کرد: با مشارکت سپاه ناحیه عشایری، کمیته امداد خمینی(ره) و خیرین شهرستان ۳۰۰ بسته رایگان بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا در بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد شهرستان اصلاندوز توزیع شد.

نظرات بسته شده است.