تاريخ انتشار :چهارشنبه 11 مارس 2020.::. ساعت : 10:40 ب.ظ
فاقدديدگاه

تمامی معابر و اماکن عمومی شهرستان پارس‌آباد به همت بسیج سازندگی ضدعفونی شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، سرهنگ حسن نوری در بازدید از عملیات ضدعفونی معابر شهرستان پارس‌آباد مغان اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا تمامی معابر و اماکن عمومی سطح شهرستان پارس‌آباد مغان به همت جهادگران بسیج سازندگی ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی با بیان اینکه عملیات گندزدایی به صورت ویژه تداوم می‌یابد افزود: تا زمانی که بیماری ناشی از ویروس کرونا در سطح استان اردبیل به طور کامل فروکش کند عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی این شهرستان به صورت ویژه با تلاش جهادگران بسیجی تداوم می‌یابد.

نوری از آمادگی کامل سپاه برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: نیروهای سپاه و بسیج همانطوری که در هر شرایط و بحرانی همیشه در کنار مردم و هموطنان‌مان بوده‌اند امروز نیز در این شرایط بحرانی از آمادگی کاملی برای مقابله با ویروس کرونا برخوردار بوده و در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: علاوه بر ضدعفونی کردن معابر و محلات، ضدعفونی مساجد، مغازه‌ها و اماکن عمومی به‌وسیله تجهیزات خریداری‌شده سپاه در سطح شهر پارس‌آباد در حال اجرا است.

وی با تاکید بر تشکیل قرارگاه پدافند زیستی در سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: همچنین در راستای پیشگیری از شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا قرارگاه پدافند زیستی در سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد مغان تشکیل شده است.

نظرات بسته شده است.