تاريخ انتشار :جمعه 7 فوریه 2020.::. ساعت : 12:04 ب.ظ
فاقدديدگاه

اردوگاه بزرگ دانش آموزی در پارس آباد احداث می‌شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار مهر، عدالت حاجی پور عصر دوشنبه در مراسم برپایی میز خدمت در مسجد امام رضا (ع) منطقه «بیوک خانلو» با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع باید اولویت اصلی مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد، افزود: همزمان با دهه مبارک فجر چهاردهمین میز خدمت در سال جاری در این منطقه با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی برپا شد.

وی از کلنگ زنی اردوگاه دانش آموزی شهرستان پارس آباد همزمان با دهه فجر نیز خبر داد و افزود: این ایام فرصت مناسبی برای تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب فراهم کرده و مطمئناً اهالی قدرشناس شهرستان پارس آباد به مانند سالیان گذشته و با درک شرایط خاص کنونی با حضور با بصیرت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند انسجام، اتحاد و همدلی خود را به دنیا نشان خواهند داد.

سرپرست فرمانداری شهرستان پارس آباد در خصوص اهداف برپایی میز خدمت نیز عنوان کرد: برپایی میز خدمت با هدف رفع مشکلات مردم و توسعه خدمات و تأمین نیازهای شهروندان و ارتباط مستقیم مردم و مسئولان برای رسیدگی به مشکلات شهروندان انجام می‌پذیرد.

حاجی پور با اشاره به اینکه ارتباط مستقیم و بدون واسطه مردم با مسئولان و حل مشکلات آنان وظیفه مدیران است، تأکید کرد: مردم صاحبان اصلی نظام هستند و تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان خادم مردم در مسیر خدمت رسانی باید در تلاش باشند.

وی یادآور شد: پنج شنبه‌های هر هفته نیز در قالب میز خدمت ملاقات مردمی بدون واسطه در سالن اجتماعات فرمانداری پارس آباد انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام

نظرات بسته شده است.