تاريخ انتشار :شنبه 25 ژانویه 2020.::. ساعت : 12:50 ق.ظ
فاقدديدگاه

۵۰ میلیارد ریال به بخش ورزش و جوانان پارس‌آباد تزریق شد

عدالت حاجی‌پور روز شنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران وزنه‌برداری این شهرستان بر لزوم تجهیز باشگاه‌ها و نیازهای ورزشکاران و قهرمانان و ایجاد انگیزه در راستای رشد و شکوفایی منطقه از سوی دستگاه‌های ذیربط و اداره کل ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی تاکید کرد.

وی اظهارداشت: جوانان شهرستان پارس‌آباد همیشه برای مردم شهرستان و کشور افتخار آفریده و سرود ملی و پرچم کشورمان را در جای‌جای نقاط کشور و جهان به اهتزاز درآورده و برای ما مایه غرور و افتخار بوده‌اند.

او گفت: توانمندی و نبوغ ورزشکاران شهرستان پارس‌آباد بی‌رقیب بوده و در زمینه‌های مختلف ورزشی می‌تواند برای کشور و منطقه افتخارآفرین باشند.

وی به جابجایی رکورد وزنه‌برداری به میزان ۱۰ کیلو توسط سعید اسکندزاده ورزشکار پارس‌آبادی اشاره کرد و افزود: ارتقا دادن رنکینگ وزنه‌برداری دنیا به جابجایی رکورد آن هم به وزن ۱۰ کیلوگرم رویداد بزرگی است که در جهان نظیر ندارد.

وی بیان‌کرد: تمامی ادارات و دستگاه‌ها در تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ورزشی باید اهتمام ویژه داشته باشند و به تناسب جمعیت و آمار ورزشکاران و قهرمانان باید توجه ویژه‌ای از سوی اداره کل ورزش و جوانان به ورزشکاران نخبه و قهرمان اتخاذ شود.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام

نظرات بسته شده است.