تاريخ انتشار :شنبه 18 ژانویه 2020.::. ساعت : 12:28 ق.ظ
فاقدديدگاه

احتمال طغیان کانون‌های ملخ در شهرستان اصلاندوز؛ اعلام آمادگی به سازمان جهاد کشاورزی

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، فرهاد عبدالعلی‌پور در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: فرمانداران به‌عنوان رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان‌های مربوطه در سطح استان اردبیل هستند که در موقع حوادث و بحران‌ها نسبت به پیگیری و رسیدگی به امور اقدام می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید بانک اطلاعاتی فرمانداران شهرستان‌ها تکمیل باشد افزود: فرمانداران شهرستان‌های سطح استان اردبیل با بروزرسانی بانک اطلاعاتی خود از مخاطرات اولویت‌دار شهرستان‌های حوزه مدیریتی خود آگاهی کاملی داشته باشند.

عبدالعلی‌پور تصریح کرد: همچنین فرمانداران علاوه‌بر آن بر لیست امکانات و تجهیزات خود نیز اشرافیت داشته باشند و باید همیشه آمادگی کامل  را داشته باشند تا در صورت بروز حوادث طبیعی  و کافی نبودن امکانات  منطقه در اسرع وقت بتوانند از امکانات شهرستان‌های معین استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل بیان کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی امسال استان اردبیل و احتمال طغیان کانون‌های ملخ در ابتدای سال آینده در  شهرستان اصلاندوز از سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل خواسته شده است که برنامه‌ریزی کاملی جهت مبارزه با آفت ملخ انجام دهند.

به گزارش شهریمیز به نقل از تسنیم این نخستین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان اصلاندوز مغان با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری و فرماندار این شهرستان بود.

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.