تاريخ انتشار :شنبه 18 ژانویه 2020.::. ساعت : 12:31 ق.ظ
فاقدديدگاه

زمین چمن فوتبال و تالار وزنه برداری پارس آباد سال آینده به بهره برداری می‌رسد

محمدرضا برادران، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: در شهرستان پارس آباد ۱۲ پروژه مهم ورزشی وجود دارد که مهمترین آن‌ها پروژه زمین چمن فوتبال و تالار وزنه برداری است که با تامین اعتبار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

او افزود: تاکنون برای احداث پروژه زمین چمن پارس آباد حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیز برای تکمیل این پروژه نیاز است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به زمان بهره برداری از این زمین عنوان کرد: طی قرارداد با پیمانکار این پروژه تا اردیبهشت ماه ۹۹ به صورت یکدست تحویل اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد داده خواهد شد.

برادران با اشاره به اینکه پروژه تالار وزنه برداری پارس آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: تاکنون ۲ میلیارد تومان اعتبار صرف احداث این تالار شده است و ۲ میلیارد تومان دیگر نیز اعتبار جهت تکمیل این تالار نیاز است.

او تصریح کرد: امیدواریم با عنایت‌های فرماندار پارس آباد در تخصیص بودجه ۹۹ به این طرح و تامین اعتبار اداره کل ورزش و جوانان از اعتبارات ملی شاهد افتتاح این پروژه در سال ۹۹ باشیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: وزنه برداران پارس آباد پتانسیل بالایی در این رشته دارند که با افتتاح این تالار وزنه برداری شاهد تحویل قهرمانان بزرگ در سطح ملی و جهانی به رشته وزنه برداری خواهیم بود.

برادران با اشاره به افتخارات بزرگ بهرام شیری قهرمان پرتاب دیسک عنوان کرد: طی هماهنگی با فدراسیون دو ومیدانی آقای شیری با یک مربی بلاروس تمرینات خود را جهت حضور در مسابقات المپیک در بلاروس آغاز خواهد کرد.

نظرات بسته شده است.