تاريخ انتشار :چهارشنبه 1 ژانویه 2020.::. ساعت : 11:33 ب.ظ
فاقدديدگاه

مجتمع آبرسانی احمدلو شهرستان اصلاندوز مغان کلنگ‌زنی شد

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، عباس کشاورز پیش از ظهر امروز در آئین کلنگ‌زنی مجتمع آبرسانی احمدلو شهرستان اصلاندوز مغان اظهار داشت: اگر به بحث آماری توجه کنیم عشایر استان اردبیل ۵٫۴ درصد جمعیت کل استان اردبیل و ۵٫۶ درصد جمعیت عشایری کل کشور را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره استقرار عشایر استان اردبیل در شمال استان اردبیل افزود: عشایر استان اردبیل در ۱۰ شهرستان مستقر شده‌اند و ۱٫۵ میلیون واحد دامی دارند که در ۶۵۱ هزار و ۷۵۰ هکتار مراتع ییلاقی و قشلاقی دام‌های عشایری خود را چرا می‌کنند.

کشاورز از کلنگ‌زنی پروژه مجتمع آبرسانی احمدلو شهرستان اصلاندوز مغان خبر داد و تصریح کرد: مجتمع آبرسانی احمدلو و قشلاقات همجوار شهرستان اصلاندوز مغان در راستای آبرسانی به مناطق عشایری این شهرستان کلنگ‌زنی

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: مجتمع آبرسانی احمدلو و قشلاقات همجوار در شمال استان اردبیل شامل ۲۳ قشلاق از توابع شهرستان اصلاندوز مغان در بخش مرکزی واقع شده است.

وی اظهار کرد: این طرح به‌منظور تامین و ذخیره آب شرب و بهداشتی و دام مورد نیاز ۲۳ قشلاق که شهرستان اصلاندوز احداث می‌شود که شامل احداث ۱۴ مخزن ذخیره و خطوط انتقال آب است.

نظرات بسته شده است.