تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 19 دسامبر 2019.::. ساعت : 11:12 ب.ظ
فاقدديدگاه

معاون وزیر اقتصاد در اردبیل: شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد از طرح‌های سرمایه‌گذاری ویژه در سطح کشور است

 

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، سید علی محمد موسوی ظهر امروز در بازدید از شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان اظهار داشت: شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان در وسعت ۱۵۰۰ هکتار از طرح‌های سرمایه‌گذاری ویژه و منحصر به فرد در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه سازمان سرمایه‌گذاری آماده حمایت از سرمایه‌گذاران است افزود: سازمان سرمایه‌گذاری آماده حمایت از سرمایه‌گذاران است و سرمایه‌گذاران و به ویژه سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی و صنایع مختلف از کمک‌های اقتصادی، فنی و اعتباری این سازمان بهره‌مند می‌شود.

موسوی با اشاره به تحقق شعار رونق تولید و اقتصاد مقاومتی در منطقه مغان تصریح کرد: در سال‌های اخیر در منطقه مغان سرمایه‌گذاری‌های خوبی شده است به‌ویژه در عرصه‌های کشاورزی و صنعتی که تحقق شعار رونق تولید و اقتصاد مقاومتی را به دنبال دارد.

عاون وزیر اقتصاد و دارایی شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان را صادرات محور دانست و بیان کرد: شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان با هدف صادرات به کشورهای همسایه به خصوص حضور در بازار روسیه ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: شرایط استثنایی آب و خاک و اقلیم طبیعی این منطقه سبب شده است تا انواع محصولات گلخانه ای باغی و زراعی در این منطقه کاشت و تولید شود.

نظرات بسته شده است.