تاريخ انتشار :پنج‌شنبه 19 دسامبر 2019.::. ساعت : 11:00 ب.ظ
فاقدديدگاه

مشکلات زیرساختی شهرک گلخانه‌ای پارس‌آباد مغان به زودی حل می‌شود

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اکبر بهنامجو شامگاه امروز در جلسه رسیدگی بر مشکلات شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان اظهار داشت: شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان با مساحت ۱ هزار و ۵۰۰ هکتار و در قالب ۸ زون طراحی شده است که عملیات اجرایی ۱۱۰ هکتار از آن در دست اجرا است و به زودی ۲۰ هکتار از این گلخانه به سرمایه‌ گذاران واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلات زیرساختی شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان به زودی حل می‌شود افزود: با توجه به اهتمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی مشکلات و مسائل زیرساختی و تامین انرژی شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان از جمله برق، آب و گاز به زودی حل می‌شود.

بهنامجو از تامین منابع مالی و اعتبارات لازم خط ریلی و پایانه صادراتی تازه‌کند مغان خبر داد و تصریح کرد: با تامین ۱۵۰ میلیارد تومان منابع مالی این خط ریلی و ایجاد پایانه صادراتی تازه‌کند موضوع صادرات استان سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.

استاندار اردبیل شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان را صادرات محور دانست و بیان کرد: شهرک گلخانه‌ای شهرستان پارس‌آباد مغان با هدف صادرات به کشورهای همسایه به خصوص حضور در بازار روسیه ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: ایجاد خط ریلی شهرستان پارس‌آباد به جمهوری آذربایجان این امکان را فراهم می‌کند که صادرات محصولات گلخانه‌ای بدون مشکلی انجام شود.

برچسب‌ها:

نظرات بسته شده است.