تاريخ انتشار :شنبه 14 دسامبر 2019.::. ساعت : 12:02 ق.ظ
فاقدديدگاه

جابجایی بیش از ۳۵۰ هزار تن کالا و بار در شهرستان پارس آباد

یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: طی هشت ماهه نخست امسال بیش از ۳۵۰ هزار تن کالا و بار در شهرستان پارس آباد جابجا شده است.

او با بیان اینکه این کالا‌ها توسط ۱۳ شرکت فعال حمل و نقل کالا و بار برای مصرف عموم به سطح استان و استان‌های همجوار حمل شده است افزود: در مدت یاد شده بیش از ۸۰ هزار نفر مسافر نیز توسط ۶۵ دستگاه وسیله نقلیه اتوبوس و سواری در این شهرستان جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه در جهت حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها بعنوان سرمایه ملی از ۴۶ مورد تجاوز به حریم راه‌ها و ساخت و ساز غیر مجاز در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز جلوگیری شده است افزود: در مدت یاد شده با فعالیت ۴۲۰ گشت راهداری درمحور‌های مواصلاتی این شهرستان‌ها ۱۶۰ دکه و ۱۶۵ تابلو‌های غیر مجازتوسط راهداران از حریم جاده‌ها جمع اوری وبا دستور قضایی نسبت به ۳۵ مورد رفع اثار تجاوز نیز اقدام کرده اند.

آذری ارتقای ایمنی راه‌ها را از اولویت‌های مهم راهداری شهرستان پارس آباد برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای امسال راهداران پرتلاش با استفاده از هزار و ۲۰۰ تن آسفالت سرد و گرم جاده‌های این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

او در راستای بهسازی راه‌های روستایی تسطیح ۵۶۰ کیلومتر از حریم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان پارس آباد را یاد آور شد و اظهارکرد: در ۸ ماهه گذشته راهداران زحمتکش ۱۵۲ کیلومتر از افتادگی شانه راه را در محور سربند به زیوه اصلاح و دهنه ۶۸۵ دستگاه پل را نیز پاکسازی انجام داده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد از توزیع هزار و ۸۰۰ حلقه لاستیک به نرخ دولتی وسهمیه‌ای بین رانندگان این شهرستان خبرداد و گفت: یک مورد نقطه حادثه خیز و پرتصادف در راه اصلی پارس آباد- سربند در محدوده روستای اولتان توسط راهداران حذف و در اختیار مردم و رانندگان قرار گرفت.

آذری رنگ آمیزی سرعتکاه ها، نصب تابلو‌های هشداری جدید، اصلاح گاردریل‌های معیوب و همچنین لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و روستایی را از اقدامات مهم راهداران در ۸ ماهه گذشته برشمرد و بیان کرد: در جهت افزایش ایمنی جاده‌ها لکه گیری محل‌های خراب شده در محور پارس آباد به زیوه و سربند به اصلاندوز با تلاش شبانه روزی راهداران به اتمام رسیده و لکه گیری پارس آباد به سه راهی عزیز کندی نیز در حال اجراست.

نظرات بسته شده است.