تاريخ انتشار :دوشنبه 26 می 2014.::. ساعت : 1:36 ق.ظ
فاقدديدگاه

استاندار البرز عزل شد/ علت: برآورد نشدن انتظارات دولت تدبیر و امیداز عملکرد استاندار

پس از گذشت ۱۰ ماه از عمر دولت یازدهم قرار است اولین تغییر در استانداری البرز صورت گیرد و سیدطاهر طاهری جای خود را به فرد معرفی شده از سوی دولت بدهد.

در جلسه امشب هیئت دولت قرار است فرد جایگزین سیدطاهر طاهری به هیئت دولت معرفی شود تا در صورت تصویب هیئت دولت استاندار جدید البرز معرفی شود.

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌و‌گو با تسنیم، دلیل عزل استاندار البرز را نارضایتی از عملکرد وی عنوان کرد و گفت: وزارت کشور ارزیابی عملکرد استانداری‌ها را شروع کرده و در ارزیابی‌های انجام شده استاندار البرز در اجرای سیاست‌های دولت نتوانسته نظر وزارت کشور را تامین کند.

وی افزود: از این جهت بود که پس از دریافت گزارش‌های لازم جلسه‌ای با استاندار البرز گذاشتیم و از وی خواستیم تلاش بیشتری را انجام دهد و نظرات وزارت کشور را تامین کند.

سخنگوی وزارت کشور خاطرنشان کرد: بعد از این جلسه مجددا اقدامات استانداری مورد ارزیابی قرار گرفت، اما شاخص‌های مورد نظر در تغییر برنامه‌ها مشاهده نشد و از این جهت وزارت کشور تصمیم گرفت پیشنهاد تغییر وی را به دولت ارائه کند و قرار است این موضوع در دستور کار امشب دولت قرار می‌گیرد.

از سید حمید طهایی به عنوان گزینه استانداری البرز نام برده می‌شود.

برچسب‌ها:, , ,

نظرات بسته شده است.