تاريخ انتشار :شنبه 14 سپتامبر 2019.::. ساعت : 10:51 ب.ظ
فاقدديدگاه

پروژه‌های سفر رئیس‌جمهوری در پارس‌آباد آماده افتتاح شد

علی علایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در گرامیداشت هفته دولت نیز بیش از ۵۱ طرح و پروژه برق‌رسانی و عمران شهری و روستایی ، مخابراتی و گازرسانی با ۱۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین به مطالبات مردمی در حوزه چهاربانده کردن راه‌ها و فرودگاه و تجهیزات بیمارستان و جذب سرمایه‌گذار و حل مشکلات عشایر و روستاهای محدوده نشین کشت و صنعت‌ها و حل مشکل اشتغال و توسعه آبیاری تحت فشار اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته پیگیر حل این مشکلات بوده‌ایم.

او از حضور سرمایه‌گذاران در حوزه صنایع تبدیلی در ناحیه صنعتی در پالایشگاه ذرت و پوره میوه و رب و فرآوری بادام زمینی خبر داد و افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها تحت حمایت بوده و با جلوگیری از خام‌فروشی موجب اشتغال‌زایی خواهند شد.

فرماندار پارس‌آباد از تعطیلی پروازهای فرودگاه انتقاد کرد و گفت: میلیاردها ریال برای این فرودگاه هزینه شده و امروز مردم نباید از پروازها محروم باشند ما برای بهانه این که بلیط فروشی کم است نیز پیگیری کردیم و کشت و صنعت مغان و پارس اعلام آمادگی کردند تا بلیط  ۱۵ صندلی را خریداری کنند.

وی همچنین با بیان اینکه انقلابی با بهره‌برداری از پایاب سد خداآفرین و شهرک گلخانه‌ای ۱۵۰۰ هکتاری در منطقه در حال رخ دادن است، اظهار داشت: از کشاورزان دعوت می‌شود از مزایای استثنایی ۸۵ درصد کمک دولتی برای توسعه آبیاری تحت‌فشار بهره‌مند شوند تا ضمن افزایش بهره‌وری شاهد زهدر شدن زمین‌های کشاورزی نباشیم.

وی به اتفاق فرهنگی اخیر رونمایی از تندیس استاد شهریار اشاره کرد و گفت: هر چند با اقدام بی‌تدبیری که در تخریب سردیس استاد شهریار اتفاق افتاده بود احساسات عمومی مردم جریحه‌دار شده بود اما با رونمایی از تندیس فاخر استاد شهریار در ورودی شهر و در میدان بزرگ  در مسیر تردد مسافران خارجی رضایت عمومی مردمی بدست آمد.

پارس‌آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

۶۰۱۸/ ۱۲۵۷

انتهای پیام

نظرات بسته شده است.