تاريخ انتشار :جمعه 16 آگوست 2019.::. ساعت : 12:12 ق.ظ
فاقدديدگاه

دستگاه قضا در مبارزه با فساد با کسی تعارف ندارد

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: مجموعه دستگاه قضایی استان در مبارزه با فساد و حقوق عامه با کسی تعارف ندارد.

به گزارش شهریمیز به نقل از ایسنا، منطقه اردبیل، سیدناصر عتباتی در آئین معارفه دادستان جدید شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: ما شاهد ‌ رسیدگی به بیش از ۴۲۰ هزار پرونده قضایی در استان بودیم.

وی با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم، فسادستیزی و مبارزه با فساد اولویت اصلی دادگستری استان اردبیل است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی دادگستری کل استان کمتر از یک هزار نفر کارمند و قاضی است و ما با این حجم از نیروهای موجود در مبارزه با فساد با کسی در استان تعارف نداریم.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: روحیه جهادی و بسیجی حاکم بر دادگستری باعث شده تا این حجم از پرونده مورد بررسی قرار گیرد و این برای ما مایه خرسندی است.
عتباتی ادامه داد: تاکید رئیس دستگاه قضا هم بر روی موضوع پیشگیری از وقوع جرم، فسادستیزی و مبارزه با فساد است و دادستان‌های شهرستان‌ها نیز باید به صورت عملیاتی و میدانی به مسائل و مشکلات ورود کنند.
وی افرود: در بحث حل اختلاف اراضی بین عشایر منطقه و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان شاهد خبر خوشحال کننده‌ای در روزهای آینده خواهیم بود.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: در واگذاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان صیانت از بیت‌المال و حقوق عامه اولویت اصلی دادگستری کل استان بوده و این روند به جد در حال پیگیری و انجام است.
در این مراسم از زحمات سید عبدالله طباطبایی در دادگستری شهرستان پارس‌آباد قدردانی، و طی حکمی از سوی رئیس دستگاه قضا، حبیب اشرفی از قضات استان به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان پارس‌آباد منصوب شد. /*

نظرات بسته شده است.