تاريخ انتشار :یکشنبه 4 آگوست 2019.::. ساعت : 8:13 ب.ظ
فاقدديدگاه

مطالبات صنفی جانبازان شاغل کشت و صنعت مغان را پیگیری می‌کنیم

به گزارش شهریمیز به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل ظهر امروز در نشست با تنی چند از جانبازان شاغل در شرکت کشت و صنعت مغان با اشاره به اتفاقات پیش آمده اخیر در شرکت کشت و صنعت مغان گفت: بر احقاق حقوق جانبازان شاغل در این شرکت تاکید داریم و مطالبات صنفی جانبازان شاغل را پیگیری می‌کنیم.

او با بیان اینکه جانبازان، مدافعان نظام و انقلاب هستند و تحت هیچ شرایطی اجازه سوء استفاده به بیگانگان نخواهند داد، اظهار کرد: اجرای قانون حمایت از ایثارگران همواره مورد تاکید دولت است، اما شرایط تحریمی و مشکلات اقتصادی کشور امکان تحقق ۱۰۰ درصدی این قوانین را نمی‌دهد، اما تلاش می‌کنیم به طرق مقتضی باری از مشکلات جامعه ایثارگری استان برداریم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با هرگونه بی‌حرمتی به جامعه ایثارگری برخورد می‌کنیم و مطالبات صنفی باید از مجاری قانونی پیگیری شود تا جلوی هر جریانی که ابزار دست دشمنان انقلاب قرار می‌گیرد گرفته شود.

بهنام جو در ادامه سخنان خود با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاری در شرایط کنونی کشور باعث رشد و شکوفایی اقتصادی و رونق اشتغال می‌شود و همه برای ایجاد بستر‌ها و زمینه لازم سرمایه گذاری و ترغیب صاحبان سرمایه در استان وظیفه داریم، افزود: واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان نیز در همین راستا انجام گرفته است و عملکرد و اقدامات کلی انجام شده در این شرکت را قبول دارم، اما معتقدم با تمهیدات و برنامه ریزی‌های مناسب، این شرکت می‌تواند وضعیت مطلوب تری نسبت به شرایط موجود داشته باشد.

در این نشست که در محل استانداری اردبیل برگزار شد، جانبازان شاغل در شرکت کشت صنعت مغان به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند.

عدم اجرای کامل قانون حمایت از ایثارگران، کاهش ساعات اضافه کاری، اشتغال فرزندان جانبازان، انتقاد از برخورد تند و ناشایست و تاکید بر رعایت تکریم ایثارگران از موارد مطروحه بود.

نظرات بسته شده است.