تاريخ انتشار :دوشنبه 8 آوریل 2019.::. ساعت : 9:25 ب.ظ
فاقدديدگاه

امسال خاموشی برق در استان اردبیل وجود نخواهد داشت

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا ، حسن محمدی روز دوشنبه در نشستی با فرماندار پارس آباد افزود: اهداف و شاخص های تبیین شده در استان در حوزه برق تحقق یافته و عملکرد مطلوب و موثری در این زمینه به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه در حوزه صنعت برق ۲۳ درصد افزایش تولید داشته ایم، خاطر نشان کرد: علیرغم تنگناهای مالی تلاش شرکت جلوگیری از قطعی و خاموشی برق و جلب رضایت مشترکین است.
محمدی با بیان اینکه بار مصرفی برق پارس آباد در فصول گرم سال بیش از حد مجاز بوده و عامل آن شدت گرمای هوا در این منطقه است، افزود: یکی دیگر از دلایل قطعی برق در این شهرستان خارج شدن نیروگاه برق آذربایجان از مدار تولید بوده و با تمهیدات اندیشیده شده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.
محمدی همچنین گفت که بحث کاهش تعرفه برق پارس آباد به منطقه گرمسیری در حال پیگیری است.

*** تعرفه برق پارس آباد گرمسیری محاسبه شود
فرماندار شهرستان پارس آباد مغان هم گفت: با توجه به شدت گرما و میزان رطوبت در منطقه تعرفه برق باید گرمسیری محاسبه شود.
علی علایی دمای هوای پارس آباد را غیر قابل مقایسه با مناطق گرمسیری جنوب کشور دانست و تشریح کرد: شدت گرما و میزان بالای رطوبت در شهرستان پارس آباد قطعی و کاهش فشار برق در فصول گرم سال را غیر قابل توجیه و غیرمنطقی کرده است.
وی لزوم توجه به شهرستان پارس آباد در حوزه برق را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دیدگاه مدیران برق استان باید فراتر از سایر شهرهای استان بوده و با دیگر مناطق استان یکسان نگری نشود.
علایی افت فشار در شهرستان پارس آباد را از مشکلات مهم در حوزه برق عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی و مدیریت برق استان تمهیدات لازم در خصوص نوسازی و تقویت شبکه برق و پست هوایی شهرستان پارس آباد را مورد توجه قرار دهد.
فرماندار شهرستان پارس آباد تقویت پست ۶۳ کیلوولت مسکن مهر و پست اجیرلو را ضروری دانست و گفت: رعایت اصول شایسته سالاری در گزینش مدیران استان و شهرستان رضایت مندی کامل مردم و مسئولان از مجموعه توزیع برق را بدنبال داشته اما با این حال برای رسیدن به نقطه ایده آل باید تلاش مضاعف داشته باشیم.
پارس آباد در ۲۲۰ کیلومتری شمال اردبیل واقع شده و دارای تابستان گرم و مرطوب می باشد.
۶۰۱۶
انتهای پیام

نظرات بسته شده است.