تاريخ انتشار :دوشنبه 8 آوریل 2019.::. ساعت : 9:27 ب.ظ
فاقدديدگاه

مغان قابلیت تبدیل به قطب گردشگری شمال غرب ایران را دارد

به گزارش شهریمیز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سعید رشادی در خطبه های نماز جمعه پارس آباد مغان افزود: مسئولان باید ساختارهای گردشگری این منطقه را تقویت کنند.
وی بیان کرد: زمینه برای رشد و توسعه بخش گردشگری در مغان فراهم است و در این راستا نیاز به اختصاص بودجه واعتبار مناسب می باشد، اگر قابلیت های گردشگری منطقه به خوبی از سوی مدیران و رسانه ها برای مسئولان کشوری تبیین شود آنها حتما توجه مطلوبی به مغان خواهند داشت.
رشادی اضافه کرد: امسال در یاام عید سفر گردشگران از اقصی نقاط کشور به مغان بیشتر و چندین برابر سال های گذشته بوده و این امر زمینه هر چه بیشتر شناساندن منطقه و ظرفیت های گردشگری آن را ضروری می سازد.
وی از فرماندار و نیز رییس ستاد سفر شهرستان پارس آباد مغان به خاطر تلاش و اقدام مناسب در ایجاد امکانات و شرایط لازم برای پذیرایی از گردشگران تقدیر کرده و گفت: گردشگران امسال با رضایت از پارس آباد به وطن خود بازگشتند.
امام جمعه پارس آباد مغان همچنین به نقش بازاریان و افراد خیر در تنظیم قیمت ها اشاره کرد و افزود: در صورت همراهی بازاریان منصف و نیز افراد توانمند و خیر می توان قیمت ها را مدیریت کرده و از افزایش آن جلوگیری کرد.
حجت الاسلام رشادی همچنین به دشمنی استکبار با مردم ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان ما بر خلاف ادعای خود، تنها مخالف حکومت و نظام ما نیستند آنها مخالف تک تک مردم این کشور هستند.
وی جلوگیری و مانع تراشی ها برای کمک رسانی به سیل زدگان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: آنها برخلاف ادعای خود مخالف حقوق بشر و انسانیت هستند.
به گفته وی ، آنها مخالف مردم ایران و پیشرفت این کشور هستند، اما به کوری چشم دشمن ، این کشور همچنان به موفقیت و پیشرفت خود ادامه داده و دیر نیست که خود آنها نیازمند ما خواهند شد.
۶۰۱۶
انتهای پیام

نظرات بسته شده است.