تاريخ انتشار :سه‌شنبه 19 مارس 2019.::. ساعت : 1:28 ق.ظ
فاقدديدگاه

عملیات احداث راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد از سال آینده آغاز می‌شود

– اخبار استانها –

شکور پورحسین در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آبادضمن تبریک ارتقای بخش اصلاندوز به شهرستان اصلاندوز به مشکلات پیش روی کشور و گرانی و تورم اظهار داشت: علی رغم تمامی مشکلات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره شاهد پیشرفت های کشور در تمامی حوزه‌ها هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: با توجه به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب نیز روی جوانان با ایمان و انقلابی کارآمد تاکید شده است می‌توانیم با استفاده از نیروی انسانی انقلابی و با ایمان شاهد چرخش چرخ دنده های تولید و اقتصاد کشور شویم و تمامی مشکلات کشور را پشت سر بگذاریم.

روستاهای عشایر نشین حاشیه شرکت کشت و صنعت مغان و پارس که سال‌های سال مشکل اساسی مردم آن منطقه بود ابقا شده است و دولت خدمات زیربنایی خود را در آنجا شروع کرده است و در زمینه اراضی عشایر نیز هم اکنون پیگیر مسائل و مشکلات عشایر هستیم که در آینده‌ای نزدیک نتیجه خواهد داد.

پورحسین با بیان اینکه احداث راه آهن و جاده‌های مواصلاتی منطقه برای نخستین بار در طول چهار سال در جدول ۲۰ بودجه قرار گرفت، تصریح کرد: هم اکنون پروژه راه‌آهن اردبیل به پارس‌آباد نیز در حال مشاوره و مطالعه است و با توجه به بودجه اختصاص یافته دولت به ین پروژه‌ها عملیات احداث راه‌آهن در سال آینده آغاز خواهد شد و امیدواریم که با حضور بخش خصوصی در این زمینه نیز موفق شویم.

وی بیان کرد: اعتبارات در بودجه های منطقه مغان در مقایسه با سایر شهرهای استان و حتی استان‌های دیگر نیز قابل مقایسه نیست و این حاکی از قرار گرفتن منطقه مغان در ریل توسعه و پیشرفت است.

نماینده مردم شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان اصلاندوز هم اکنون همانند طفلی است که تازه به دنیا آمده است افزود: هم اکنون شهرستان اصلاندوز نیازمند رشد و نمو است و در راستای ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها اعم از اداری،فرهنگی و اقتصادی مستلزم اختصاص اعتبارات ویژه از سوی دولت است.

برچسب‌ها:,

نظرات بسته شده است.